مهدوی: شایعه دوپینگ کذب محض است/ برادران استکی به دلایل شخصی ملی‌پوش نشدند

رئیس فدراسیون هندبال با بیان اینکه از سجاد و اله‌کرم استکی برای حضور در تیم ملی دعوت شده بود، تاکید کرد آن‌ها خودشان از حضور در تیم ملی چشم‌پوشی کردند.

سیدابوالحسن مهدوی به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره شایعه دوپینگی بودن سه بازیکن ملی‌پوش هندبال کشورمان گفت: این موضوع به هیچ‌وجه صحت ندارد و این شایعات کذب محض است. 

وی در پاسخ به اینکه دلیل غیبت برادران استکی در تیم ملی هندبال چیست؟ توضیح داد: ما از آن‌ها برای حضور در تیم ملی دعوت کردیم اما برادران استکی به دلیل مشکلات شخصی از حضور در تیم ملی سرباززدند و نخواستند تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا همراهی کنند. 

رئیس فدراسیون هندبال ایران درباره صدور دیرهنگام روادید کاروان تیم ملی هندبال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا به میزبانی بحرین، اظهار کرد: در برخی رسانه‌ها اخباری مبنی بر حاشیه‌سازی بحرینی‌ها در صدور روادید برای بازیکنان و دیگر اعضای تیم ملی هندبال منتشر شد که صحت نداشت. روادید اعضای کاروان تیم ملی هندبال ایران، دیشب صادر شد و تیم ملی بدون مشکل به منامه می‌رود. 

مهدوی در پاسخ به این پرسش که دلیل ممنوع‌المصاحبه شدن بازیکنان و کادر فنی تیم ملی هندبال گفت: این تصمیمی بود که برای ایجاد آرامش در اردوی تیم ملی گرفته شد اما از امروز محسن طاهری، مربی تیم ملی هندبال با رسانه‌ها صحبت خواهد کرد.

وی درباره حضور مجدد میلاد مسائلی در تیم ملی توضیح داد: بازیکنان می‌آیند و می‌روند و این روند عادی دعوت بازیکنان به تیم ملی است. ممکن است تعدادی از بازیکنان در برخی رقابت‌های بین‌المللی تیم ملی را همراهی نکنند اما در دوره بعد به تیم ملی اضافه شوند. این دوره هم جلال کیانی و محمدرضا رجبی در تیم ملی هندبال حضور ندارند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار