طاهری: اسماعیلاجیج در فکر به دست آوردن جایگاه ویژه است

مربی تیم هندبال گفت: سرمربی تیم ملی کشورمان به خوبی ملی‌پوشان هندبال را هدایت می‌کند و در فکر به دست آوردن جایگاه ویژه در بحرین است.

طاهری: اسماعیلاجیج در فکر به دست آوردن جایگاه ویژه است
محسن طاهری مربی تیم ملی هندبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: هندبالیست‌های کشورمان که در ایستگاه پایانی اردو خود در جزیره کیش به سر می‌برند، از وضعیت جسمانی خوبی بر‌خوردارند و تمامی ملی‌پوشان بدون آسیب‌دیدگی با تمام قدرت به تمرینات خود ادامه می‌دهند و خود را برای حضور در مسابقات آسیایی بحرین آماده می‌کنند.

وی در رابطه با اسماعیلاجیج گفت: سرمربی تیم ملی کشورمان به تمرینات منظم خود ادامه داده و از وضعیت تیم ملی رضایت کامل دارد. وی ملی‌پوشان را با تمرکز خوب هدایت کرده و در فکر بدست آوردن جایگاه خوبی برای کشورمان در بحرین است.

مربی تیم ملی هندبال در خصوص بازگشت مسائلی گفت: رفت و آمد ملی‌پوشان هندبال با نظر مربی تیم ملی صورت می‌گیرد و شخص ایشان تصمیم گیرنده نهایی برای اسامی دعوت شده به تیم هستند.

طاهری در خصوص برگزاری اردو آخر هندبالیست‌ها در جزیره کیش اظهار داشت: به دلیل نزدیک بودن شرایط جوی و آب و هوای خوب به کشور بحرین با توجه به امکانات خوب و مناسب کیش، تصمیم بر این شد اردو آخر ملی‌پوشان در این جزیره برگزار شود.

وی خاطر‌نشان کرد: شمارش معکوس برای حضور پر‌قدرت هندبالیست‌ها در بحرین شروع شده و امیدوارم با سپری شدن این چند روز باقیمانده تا آغاز مسابقات بحرین، اولین بازی خود مقابل عربستان حضوری قدرتمندانه و با اقتدار بیش از پیش داشته باشیم.

طاهری در پایان تصریح کرد: مربی دروازه‌بانان و بدنساز‌ها نیز به خوبی در کنار سرمربی تیم ملی کشورمان تیم را هدایت می‌کنند و کم‌کم تا نزدیک شدن به مسابقات آسیایی بحرین فشار تمرینات در اردو‌ها کمتر شده و ملی‌پوشان با آمادگی کامل عازم مسابقات بحرین خواهند شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال ، تمرینات ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار