اد رویس: تحریم ها علیه ایران ادامه یابد

رئیس کمیته خارجی مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد نهادهای ایرانی نباید از فهرست تحریم ها خارج شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ ادرویس رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان در بررسی و سپس تصویب طرحی که براساس آن اشخاص و نهاد های ایرانی همچنان در فهرست تحریم ها باقی می مانند، ادعا کرد: اشخاص و نهادهای ایرانی که همچنان امنیت ملی ما را تهدید می کنند نباید از فهرست تحریم خارج شوند.

ادرویس با اشاره به اینکه جان کری وزیر خارجه آمریکا در یکی از جلسات استماع قول داده بود توافق هسته ای به کاهش فشار بر برنامه موشکی بالستیک ایران منجر نخواهد شد گفت: ایران از زمانی که دولت اوباما توافق هسته ای با ایران را تکمیل کرده است، گام هایی برداشته است که برای بیشتر ما غیرقابل پیش بینی بود.

ایران برنامه موشکی خود را تسریع کرده است و با این کار تحریم های سازمان ملل را نقض کرده است وی مدعی شد: اشخاص و بانک های ایرانی که همچنان امنیت ملی ما را تهدید می کنند نباید از فهرست تحریم هاخارج شوند. این کاری است که این قانون پیشنهادی انجام می دهد.

وی افزود:  ایران از زمانی که دولت اوباما توافق هسته ای با ایران را تکمیل کرده است،گام هایی برداشته است که برای بیشتر ما غیرقابل پیش بینی بود. ایران برنامه موشکی خود تسریع کرده است و با این کار تحریم های سازمان ملل متحد را نقض کرده است.

رویس در ادامه مدعی شد: همانطور که نمایندگان از جلسه استماع جان کری وزیر امور خارجه آمریکا به خاطر دارند،دولت به ما گفته است در حالی که به دنبال توافق هسته ای خواهد بود فشار بر روی برنامه موشک بالستیک ایرانی  و  حمایت ایران از تروریسم را کاهش نخواهد داد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار