تنظیم نامه در مجلس نمایندگان؛

250 عضو مجلس نمایندگان پای نامه به اوباما را امضا کردند / رئیس جمهور آمریکا در مذاکرات هسته ای محدودتر می شود

250 نماینده مجلس آمریکا در حال تنظیم نامه ای هستند که باراک اوباما و تیم مذاکره کننده آمریکایی را در مذاکرات هسته ای ایران محدودتر می کند. در این نامه از "اوباما" خواسته شده است برای لغو تحریمهای کشورمان به کنگره رجوع کند.

250 عضو مجلس نمایندگان پای نامه به اوباما را امضا کردند / رئیس جمهور آمریکا در مذاکرات هسته ای محدودتر می شودبه گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از وب‌سایت "الن وست ریپابلیک،" اعضای جمهوریخواه و دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در حال تنظیم نامه‌ای مشترک خطاب به "اوباما" هستند. تاکنون 250 نماینده این نامه را -- که قرار است به زودی به "اوباما" ارسال شود -- امضا کرده‌اند.


در این نامه -- که متن آن را رئیس کمیته روابط خارجی مجلس "اد رویس" از حزب جمهوریخواه و "الیوت انگل" عضو ارشد همین کمیته از حزب دموکرات تنظیم کرده‌اند -- از "اوباما" خواسته شده است در صورت حصول توافق هسته‌ای با ایران برای لغو تحریمها به کنگره مراجعه و از نمایندگان نظرخواهی کند. پیش از این نیز 47 سناتور جمهوریخواه با ارسال نامه‌ای مشابه همین درخواست را از "کاخ سفید" مطرح کرده بودند.

"اوباما" بر این باور است که حصول توافق هسته‌ای با ایران و اجرای آن به تأیید کنگره نیازی ندارد و اختیارات رئیس جمهور برای تأیید توافق کافی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن عابدی
۱۲:۰۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
نمایندگان ملت ...نوبت شماست تا به این زیاده خواهیی ها جواب دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
امیدوارم به جون هم بیافتن
Iraq
esmail
۰۹:۳۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
این دقیقن گزینه ایه که اماده میشه برای پاک سازی امریکا از بد نامی اگه قرار داد به نتیجه نرسید یا اگه رسید دستی که هر زمان به وسیله اون میشه زد زیر میز
آخرین اخبار