یاسوج ؛

محکومیت شهادت شیخ نمر دلگرمی برای مسلمانان جهان است

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدام ملت ایران و دیگر کشورهای اسلامی منطقه در محکومیت شهادت آیت الله شیخ نمر باقرالنمر دلگرم کننده مسلمانان جهان برای مقابله با آل سعود و دولت عربستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج؛ آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی  افزود: شهادت این عالم ربانی و فقیه مجاهد اعلام جنگ آل سعود و دولت عربستان با مکتب تشیع و شیعیان دنیاست.

وی بیان کرد: شهادت شیخ نمر آغاز سقوط و نابودی آل سعود و زمینه ساز فروپاشی دولت عربستان خواهد بود.

ملک حسینی اظهار کرد: این اقدام وحشیانه نخستین و آخرین جنایت آل سعود و دولت عربستان علیه شیعیان جهان نبوده و نیست.

وی عنوان کرد: بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان دنیا می تواند جلوی اینگونه وحشی گری ها و سفاکی های آل سعود و دولت عربستان علیه شیعیان جهان را بگیرد.

ملک حسینی ابراز داشت: با هوشیاری، بیداری و بصیرت مسلمانان دنیا انتقام خون آیت الله شیخ نمر و سایر شهیدان شیعه از آل سعود و دولت عربستان گرفته خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: آل سعود و دولت عربستان حامی، پرورش دهنده و تربیت کننده تروریست ها از جمله گروهک تروریستی داعش هستند.

ملک حسینی گفت: آل سعود و دولت عربستان اهل خونریزی و ارتکاب انواع جنایت ها علیه مسلمانان و شیعیان جهان بوده و تفکر
ضدشیعی دارند.

وی بیان کرد: گروهک تروریستی داعش با پول های عربستان و قطر جنایت های متعددی را در کشورهای اسلامی و علیه مسلمانان و شیعیان دنیا مرتکب می شوند.

ملک حسینی اظهار کرد: غربی ها برای کشتار شیعیان جهان و تخریب مکتب تشیع و به منظور جلوگیری از اشاعه روزافزون این مکتب میلیاردها دلار هزینه کرده و عالمانی همچون آیت الله شیخ نمر را به شهادت می رسانند.

انتهای پیام /گ
برچسب ها: محکومیت ، شهادت ، شیخ نمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.