کرمان؛

ساخت 34 فضای آموزشی توسط خیران شهربابکی

مدیر آموزش و پرورش شهربابک از ساخت 34 فضای آموزشی این شهرستان توسط خیران خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مدیر آموزش و پرورش شهربابک راه اندازی مجمع خیران مدرسه ساز در یک سال اخیر را یکی از کارهای ماندگار در زمینه بهار مدرسه سازی در این شهرستان عنوان کرد.

محمد بخشوده با بیان اینکه 34 فضای آموزشی در این شهرستان تاکنون توسط خیران احداث شده، گفت:11 فضای آموزشی تربیتی طی یک سال اخیر در شهربابک باهمکاری مجمع خیران مدرسه ساز احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی با تقدیر از عملکرد موثر مجمع خیرین مدرسه ساز این شهرستان از تعامل و همکاری دستگاه های اجرای شهرستان شهر بابک نیز با آموزش و پرورش تشکر کرد.

بخشوده همچنین از احداث و ساخت چند طرح آموزشی در شهرستان شهربابک توسط خیرین مدرسه ساز خبر داد و افزود: استفاده از ظرفیت خیران در امر مدرسه یاری و کمک به دانش آموزان بی بضاعت نیز از اولویت های آموزش و پرورش است.

وی آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان، پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس و استفاده از ظرفیت مردم و دستگاه های اجرایی را از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش شهرستان شهربابک در دولت تدبیر و امید برشمرد و خاطرنشان کرد: کار احداث در مانگاه فرهنگیان شهرستان شهربابک نیز در حال انجام است و تا کنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهربابک همچنین از توزیع هدایای ویژه رهبری به بیش از 2 هزار 800 دانش آموز بی بضاعت شهربابکی خبر داد.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جواناينجا کليک کنيد.



انتهای پیام/ی


برچسب ها: فضا ، آموزشی ، شهربابک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.