سردار جزایری:

چاره‌ای جز ارتقای آمادگی‌های دفاعی نداریم

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: در شرایط تشدید فشارهای امریکا، چاره‌ای جز ارتقای آمادگی‌های دفاعی نداریم.

چاره‌ای جز ارتقای آمادگی‌های دفاعی نداریمبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اقدامات مداخله جویانه امریکایی‌ها علیه برنامه‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: بخش عمده و اصلی قدرت نظامی و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران، اتکا به "مردم" همیشه در صحنه می‌باشد و با توجه به آمادگی‌های سرشار "جوانان" ایرانی و سایر نیروهای مقاومت در بهترین شرایط آمادگی دفاعی هستیم.
 
وی افزود: ما همواره متناسب با تهدیدات، ظرفیت‌های دفاعی برای کشور ایجاد کرده‌ایم، لذا به هر نسبتی که "شیطان بزرگ" بر حجم فشارها و تهدیدات خود بیفزاید، توان نظامی و دفاعی خود را افزایش می دهیم.
 
سردار جزایری در ادامه با بیان اینکه " حکومت امریکا در هیچ شرایطی قابل اعتماد نمی باشد و کمترین اعتماد به شیطان بزرگ خُسران دنیوی و اخروی بهمراه خواهد داشت" خاطر نشان کرد: صحنه‌ی "برجام" این روزها شفاف تر از گذشته پیش روی مردم و افکار عمومی جهانیان است و خلف وعده و عهد شکنی امریکا، بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند.
 
معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، هیچ راهی جز "ایستادگی" ، "مقاومت" و اقدامات جهادی در راستای "مستحکم سازی زیر ساخت‌ها" و باور قلبی و عملی به توان‌ها و داشته‌های خود ندارد و چنانچه این مهم به درستی تحقق یابد پشت امریکایی‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی را به خاک خواهیم مالید.
 
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: هیأت حاکمه‌ی امریکا بداند ملت ایران از تصمیم خود مبنی بر "زیست انقلابی" در چارچوب آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) کمترین چرخشی نخواهد داشت و راهبرد فشار با هدف "تغییر" سال‌ها است که در ایران به گِل نشسته است.
 
سردار جزایری با اشاره به سخنان سخیف، ضد بشری، مستکبرانه و بی‌ادبانه مقامات امریکایی اعم از قوه مجریه یا مقننه در مورد ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: بیان این گونه سخنان چیزی جز نفرت بیشتر جامعه‌ی جهانی و مردم ایران برای مسئولین امریکایی در پی نخواهد داشت.
 
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تأکید کرد: در شرایط تشدید فشارهای امریکا علیه خود، چاره‌ای جز ارتقای آمادگی های دفاعی نداریم.
 
معاون ستاد کل نیروهای مسلح، کاخ سفید را مرکز تناقض در موضوع حقوق بشر و کانون حضور مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم دانست و افزود: حاکمان ایالات متحده که خود بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در داخل امریکا و سایر کشورها بوده و دارای بزرگ ترین زرادخانه‌های سلاح‌های کشتار جمعی هستند و هم اکنون نیز حامی اصلی جنایتکارترین تروریست‌های دنیا به شمار می‌آیند، حق ندارند در مورد تجهیزات دفاعی سایر کشور اظهار نظر کنند.
 
انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۹ دی ۱۳۹۴
راه کره شمالی بهترین راه درمقابل آمریکاست
آخرین اخبار