مشهد؛

برگزاری اولین نشست کتاب خوان در تربت جام

نخستین نشست کتاب خوان با حضور مسئولان استانی و محلی و با شرکت اهالی فرهنگ به همت اداره کتابخانه های عمومی تربت جام در محل مجتمع فرهنگی و هنری ولایت این شهرستان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ در این نشست ۱۰ عنوان کتاب در موضوعات مختلف توسط نویسندگان و شخصیت های علمی و فرهنگی شهرستان، فعالان رسانه ای وکتابداران کتابخانه های عمومی برای شرکت کنندگان معرفی و ارائه شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی تربت جام در گفتگو ما گفت : این کتاب هاشامل بابا نظر ، مفاتیح الحیاۀ ، یوسرائیل و صهیوناکراسی ، قصه ما مثل شد ، سیری در سیره نبوی ، سیمای گردشگری جام ، تربیت فرزند از نظر اسلام ، انسان 250 ساله بیانات رهبری ، پنجاه روش ساده برای علاقمند کردن فرزند به مطالعه و درس هایی از امام اخلاق در خانواده معرفی و ارائه گردید.

سیاوشی گفت : تا کنون در سطح کشور تعداد 294 نشست کتاب خوان برگزار شده است.

وی از فعالان حوزه فرهنگی ، ناشران و نویسندگان در خواست کرد در نشست های بعدی کتاب خوان پر رنگ تر شرکت کنند.

در پایان این نشست به ده نفر از فعالان فرهنگی که متون کتاب ها را ارائه نمودند از سوی کتابخانه عمومی لوح سپاس و تندیس به آنان تقدیم شد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۳۰ تير ۱۳۹۵
این برنامه مال اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تربت جام بوده و نویسنده و کارگردانش هم من بدبخت یعنی علی رضایی اصل بودم. الان اینجا گروه رامش چی میخواد؟ این خبرنگار شهرستانی شما به عمد اسم من رو نمیاره. دفعه اولش هم نیست. من از ایشون رسما شکایت میکنم