لیگ برتر تنیس روی میز؛

تبریز و ماهشهر، میزبانان دو بازی باقیمانده هفته هفتم

دو بازی باقیمانده از هفته هفتم لیگ برتر تنیس روی میز باشگاههای ایران فردا یکشنبه در شهرهای تبریز و ماهشهر برگزار می شود.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در نخستین بازی هفته هفتم لیگ برتر تنیس روی میز فردا ساعت 15 دو تیم شهرداری تبریز و رعد دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا در تبریز برابر هم صف آرایی می کنند .

 در بازی رفت تیم رعد دانشگاه پدافند به سختی موفق به شکست تیم تبریزی شد و در بازی برگشت جدال ملی پوشان تیم رعد نوشاد عالمیان ، پوریا عمرانی و آرمان حاجی ئی با چینی های شهرداری می تواند ترسیم گر صحنه های زیبایی شود . فان و جین دو بازیکن چینی شهرداری تاکنون در مصاف با بازیکنان نخبه و ملی پوش ایران نمایش های خوبی داشته اند و به ندرت تن به شکست داده اند .

در این بازی رعد دانشگاه پدافند برای بازپس گیری مکان دوم جدول از تیم دانشگاه آزاد نیاز مبرمی به برد دارد و از سوی دیگر شاگردان شهرام سربخشیان نیز نمی خواهند بیش ازاین از صدرجدول دورتر شوند . علیرضا حجازیان سرداور این بازی است و کاظم ریوندی و پوریا حجازیان هم به عنوان داور او را همراهی می کنند . تا قبل از این بازی رعد با 12 امتیاز از 6 بازی در مکان سوم جدول قرار دارد و شهرداری با 7 امتیاز چهارم است .

نبرد تمام جنوبی در شهرک بعثت
در بازی دوم فردا در شهرک بعثت ماهشهر در ساعت 14 در نبرد تمام جنوبی دو تیم پتروشیمی بندرامام قهرمان نیم فصل و تیم پالایش نفت آبادان با هم روبرو می شوند . در بازی رفت دو تیم در آبادان ، پالایش نفت به لطف درخشش بازیکنان جوانش همچون سجاد حسینی ، امین احمدیان و مهرشاد پوده توانست تیم باتجربه پتروشیمی را با وجود ملی پوشانی چون افشین نوروزی ، نیما عالمیان و میعاد لطفی متوقف سازد . اما در بازی فردا پتروشیمی برای حفظ صدرنشینی اش به امتیازات کامل این بازی چشم دوخته است . پتروشیمی هم اکنون با 16 امتیاز در صدر است و این در حالی است که پالایش با یک امتیاز در انتهای جدول قرار دارد .
 
سرداوری این بازی بر عهده نصرت الله شاملو است و محمدعلی احمدی و مجید آرازخانی نیز به عنوان داور این دیدار را قضاوت می کنند .


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار