آرمندنیا: کلاس آموزشی برای قوانین جدید تنیس روی میز برگزار شد

رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین از برگزاری کلاس‌های آموزشی در خصوص قوانین جدید تنیس روی میز برای مربیان و بازیکنان خبر داد.

آرمندنیا: کلاس آموزشی برای قوانین جدید تنیس روی میز برگزار شد
آرمندنیا در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: مسابقات تنیس روی میز جانبازان و معلولین طی روزهای 17 و 18 دی ماه به میزبانی استان قزوین در دو بخش نشسته و ایستاد برگزار شد و در این رقابت‌ها شش تیم در بخش نشسته و پنج تیم دربخش ایستاده شرکت کردند.

وی افزود: درکنار این مسابقات یک دوره باز آموزی برای داوران، مربیان، بازیکنان حاضر در رقابت‌ها برگزار شد و آخرین تغییرات روی داده در قوانین مقررات به مدرسی حسین کریم پور داور بین‌المللی تنیس روی میز آموزش داده شده.

آرمندنیا در خصوص شرایط مسابقات گفت: این بازی‌ها به صورت متمرکز و به میزبانی یک استان برگزار می‌شود این سری از رقابت‌ها در سالن بین‌المللی قزوین انجام شد و شرایط برای بازیکنان به صورت ایده آل صورت گرفت و همچنین داوری در سطح بازی‌های بین‌المللی برگزار شد و هیچ اعتراضی به داوری مسابقات صورت نگرفت.

وی ادامه داد: حضور بازیکنان تیم ملی جوانان در بزرگ‌سالان هیجان زیادی به رقابت ما داده بود و همچنین تیم‌های شهرداری تبریز و موسسه عسگریه و استان قم بهترین عملکرد را در مسابقات داشتند و به نفرات برتر کلاس‌های ده گانه جوایزی اهدا شد و تیم‌های برتر کاپ و مدال‌های قهرمانی دریافت کردند.

رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین گفت: از رئیس فدراسیون و معاونت فنی تشکر می‌کنم که باحمایت از انجمن تنیس روی میز معلولین فرصت برگزاری مسابقات را فراهم کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: ورزشی ، تیم ، سایر حوزه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار