آرمندنیا: تیم منتخب تنیس روی میز کشور راهی اندونزی می شود

رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین گفت: تیم منتخب ایران 28 تیرماه برای حضور در مسابقات آزاد جهانی اندونزی عازم این کشور می شوند.

آرمندنیا: تیم منتخب تنیس روی میز کشور راهی اندونزی می شودمهدی آرمندنیا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: مسابقات آزاد جهانی تنیس روی میز به میزبانی اندونزی برگزار می شود که نمایندگان ایران با وجود حمایت فدراسیون، دارای حامی مالی جدا بوده و به همین علت در قالب تیم منتخب کشوردر این رقابت ها شرکت می کنند.
وی ادامه داد: این مسابقات از 29 تیرماه تا 5 مردادماه در شهر کارانگانیار اندونزی با حضور نمایندگان 15 کشور برگزار و ایران با 8 نماینده در این مسابقات حاضر می شود.

آرمندنیا افزود: حسن جانفشان و سید کاظم برون جانی (کلاس ۲)، مهدی معصومی (کلاس ۴)، مجتبی کریمی (کلاس یک)، براتعلی فاتحی، علی یزدی و یوسف بیجاری (کلاس ۸) همراه با محمدرضا ارشادی (کلاس ۸) ترکیب تیم ملی تنیس روی میز را در سفر به اندونزی تشکیل می دهند.

وی در خصوص کسب سهمیه ریو عنوان کرد: حسن جانفشان و مهدی معصومی در مسابقات اردن موفق به کسب سهمیه نشدند و با وجود اینکه رنکینگ 22 و 28 جهان را داشتیم فدراسیون جهانی و IPC در بررسی خود وایت کارتی به ایران ندادند و این دو ملی پوش با شایستگی بسیار از حضور در ریو بازماندند.

آرمندنیا تصریح کرد: آلمان تنها نماینده اروپایی حاضر در این مسابقات است و 3 کشور از آفریقا و یک کشور از آمریکا نیز شرکت کرده اند و باقی کشورها از آسیا در این مسابقات حضور یافته اند که کره جنوبی، ژاپن و اندونزی از قدرت های آسیایی آن به شمار می روند.

وی بیان کرد: نمایندگان کشورمان 28 تیر ماه تهران را به مقصد اندونزی ترک می کند و کلاس بندی ورزشکاران طی روزهای 29 و 30 تیر ماه انجام خواهد شد. مسابقات نیز از 31 تیر ماه تا 2 مرداد ماه در جریان است و مرحله ی گروهی به صورت دوره ای برگزار می شود  و پس از آن نفرات برتر راهی مسابقات حذفی شوند.

رئیس انجمن تنیس روی میز در پایان خاطر نشان کرد: انجمن در تلاش است تا با حمایت فدراسیون ملی پوشان در تمام مسابقات جهانی شرکت کنند تا در زمان رقابت های پاراآسیایی 2018 با کمبود سهمیه مواجه نشویم و یک تیم کامل در این رقابت ها شرکت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار