قزوین؛

ارتباط روحانیون با مربیان حلقه‌های صالحین تداوم یابد

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) استان قزوین گفت: حضور و ارتباط علما و روحانیون با مجموعه سپاه به خصوص در ارتباط با ارتقا و گسترش حلقه‌های صالحین باید نسبت به سال‌های قبل بیشتر شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از قزوین؛محرمعلی والدی در دیدار با علی عباسی مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین اظهار کرد: نقش مهم و تأثیرگذار روحانیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بی‌بدیلی است و حضور روحانیت و فعالیت حوزه‌های علمیه در این استان و حتی در کشور نیز بسیار تاثیرگذار است که باید به این نهاد مهم و با ظرفیت توجه ویژه‌ای کرد.

وی با تأکید بر ارتباط بیشتر حوزه علمیه استان قزوین با سپاه صاحب‌الامر این استان افزود: حضور و ارتباط علما و روحانیون با مجموعه سپاه به خصوص در ارتباط با ارتقا و گسترش حلقه‌های صالحین باید نسبت به سال‌های قبل بیشتر شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) استان قزوین با اشاره به ویژگی‌های بارز مربیان حلقات صالحین تصریح کرد: تقویت و انسجام، انگیزه معنوی و ارتقا دانش، مهارت‌های تربیتی مربیان و سرمربیان حلقه‌های صالحین باید در اولویت مهم و نخست کار قرار گیرد.

والدی یادآور شد: در برخی از روستا‌های استان قزوین عدم حضور روحانی موجب شده که مردم در رابطه با مسائل دینی و شرعی با مشکل مواجهه شوند که امیدواریم حوزه علمیه این استان بتواند در راستای رفع مشکلات دینی و شرعی روستائیان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/پ



برای آگاهی از اخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.