اخبار آبی‌پوشان تهرانی

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در‌صدد هستند با انجام تمرینات در دو نوبت از هر لحاظ به آمادگی‌های لازم برسند.

اخبار آبی‌پوشان تهرانی
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تمرینات تیم فوتبال استقلال امروز در دو نوبت صبح و عصر پیگیری شد و آبی‌پوشان پایتخت در‌صدد هستند تا با برگزاری تمرینات از هر لحاظ برای حضور در مسابقات آتی به آمادگی‌های لازم برسند.

** احتمال تغییر در زمان اردوی آبی‌پوشان

با توجه به اینکه کادر فنی استقلال اردویی را به مدت یک هفته از تاریخ 26 دی ماه تا 2 بهمن در نظر گرفته بود اما احتمال دارد زمان این اردو بعد از هماهنگی‌های لازم به 28 دی ماه تغییر کند و استقلالی‌ها از روز 28 دی ماه اردوی یک هفته ای خود را برگزار کنند.

** خارجی‌ها فردا در تمرین

هرایر مگویان و پروپچیچ بازیکنان خارجی تیم فوتبال استقلال هستند که برای حضور در مراسم سال نو میلادی به کشور‌های خود رفته بودند. این دو بازیکن بعد از تعطیلی چند روزه قرار است از فردا در تمرینات تیم خود حاضر و پا به پای دیگر بازیکنان تمرینات خود را از سر بگیرند.

پروپچیچ مهاجم کروات آبی‌پوشان پایتخت نیز امروز از کرواسی زادگاه خود برگشت تا فردا در تمرین حضور داشته باشد.

** جلسه هیأت مدیره تشکیل نمی‌شود

با توجه به اینکه هر هفته اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال برای رسیدگی به مسائل روز این باشگاه تشکیل جلسه می‌دادند اما در هفته جاری اعضای هیأت مدیره در نظر ندارند جلسه‌ای را تشکیل دهند بنابراین روز دوشنبه جلسه هیأت مدیره استقلال برگزار نمی‌شود.

** استقلالی‌ها به دنبال نوید‌کیا

استقلالی‌ها در نیم‌فصل دوم به دنبال جذب بازیکنان گوناگونی بودند که در نهایت روز گذشته حضور شجاعیان به دلیل پیشنهاد نجومی گسترشی‌ها در استقلال منتفی شد و در حال حاضر مسئولان استقلال به دنبال این هستند تا نوید‌کیا را برای نیم‌فصل دوم جذب کنند.

بنابراین بعد از منتفی‌شدن حضور شجاعیان در حال حاضر باید منتظر بمانیم تا ببینیم حضور نوید‌کیا در استقلال به چه صورت خواهد بود. آیا این بازیکن در نیم‌فصل دوم آبی‌پوش می‌شود یا خیر؟

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار