ملاقات کادر فنی آبی‌پوشان تهرانی از پور‌حیدری و احدی

کادر فنی تیم فوتبال استقلال، امروز به عیادت منصور پور‌حیدری و رضا احدی رفتند.

ملاقات کادر فنی آبی‌پوشان تهرانی از پور‌حیدری و احدی
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کادر فنی تیم فوتبال استقلال بعد از تمرین امروز به صورت دسته جمعی راهی منزل منصور پور‌حیدری سر‌پرست تیم شدند تا از وی عیادت کنند. همچنین کادر فنی بعد از دیدار با پور‌حیدری به ملاقات رضا احدی پیشکسوت باشگاه استقلال که چند روزی است به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان ایران‌مهر بستری شده رفتند تا از وی عیادت کنند.

سیروس دین‌محمدی مربی تیم فوتبال استقلال که به همراه کادر فنی به عیادت پور‌حیدری و احدی پیشکسوت این باشگاه رفته بود در خصوص آخرین وضعیت پور‌حیدری گفت: حال عمومی منصور‌خان خوب بود و باید بگویم پور‌حیدری همیشه پیگیر وضعیت تیم بوده است و امیدوارم وی بتواند هرچه زود‌تر سلامتی خود را بدست آورد و کنار ما بر‌گردد.

وی همچنین در خصوص وضعیت رضا احدی گفت: وظیفه ما این است که به عیادت پیشکسوتان باشگاه برویم و خدا‌را‌شکر حال جسمانی رضا احدی خوب بود. به نظر من نباید پیشکسوتان باشگاه استقلال به دست فراموشی سپرده شوند و زمانی که آن‌ها به ما احتیاج دارند ما نیز باید برای اینکه پشت آن‌ها باشیم به عیادت آن‌ها برویم.

مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: من از مسئولان باشگاه استقلال نیز می‌خواهم که رضا احدی را حمایت کنند چرا که او نیز به دلگرمی ما نیاز دارد و باید بگویم این بازیکن زحمات زیادی را در تیم ملی و باشگاه استقلال کشیده و امیدوارم با باشگاه نیز حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام دهد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار