زاهدان ؛

اهل بیت،نقطه وصل وحدت و همدلی امت اسلامی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان گفت : اهل بیت،نقطه وصل وحدت و همدلی امت اسلامی در همه جوامع است .

به گزارش گروه خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان نماینده ولی فقیه در استان در این همایش اهل بیت در منابع اهل سنت با استناد از احادیث و روایات اسلامی از اهل بیت به عنوان نقطه وصل وحدت و همدلی امت اسلامی یاد کرد و گفت : اگر قیام امام حسین نبود هم اکنون خبری از عزت و بالندگی اسلام نبود .

آیت الله سلیمانی افزود : امیدواریم با ترویج فضایل اهل بیت در جامعه به گونه ای پیش برویم که بسیاری از انحرافات در جامعه رفع شود .

وی با اشاره به این مطلب که موضوع اهل بیت یک موضوع قرآنی معتبر است تصریح کرد : قرآن کریم به عنوان معتبرترین کتاب مسلمانان برای عترت و اهل بیت جایگاه والایی قائل شده است .

وی با اشاره به جایگاه اهل بیت در منابع معتبر اهل سنت افزود : هرگز نمیتوان بین قرآن و عترت جدایی انداخت و این دو از هم جدا شدنی نیستند .

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد : دین اسلام دین وحدت و دوستی است که میتواند الگویی برای جهانیان باشد .

آیت الله سلیمانی ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی در جامعه را به عنوان یک موضوع برگرفته از اقتصاد اسلامی مطرح کرد و گفت : طلاب و علما به فرامین مقام معظم رهبری به ویژه اقتصاد مقاومتی برای پیشرفت کشور و ناامیدی دشمنان توجه داشته باشند و به ترویج آن در جامعه بپردازند .

انتهای پیام//ز

برچسب ها: اهل سنت ، اهل ، بیت ، عترت ، نبوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.