یزد؛

ارائه آمارهای جمعیتی به صورت مکانی در سطح بلوک و پارسل

امکان ارائه آمارهای جمعیتی شهریزد به صورت مکانی در سطح بلوک وپارسل محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ازیزد؛ تاج آبی مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری یزد گفت : شهرداری یزد با زیرساخت های مناسبی که  برگزیده است یکی از آن ها ایجاد نقشه های پایه شهری در مقیاس ۱٫۲۰۰۰ است .

تاج آبی گفت :شهرداری از سال ۱۳۸۳ اقدام به برداشت عکس هوایی و تهیه نقشه پایه شهری نموده است که در سال ۱۳۹۰ عکس هواپیمایی جدید از شهر یزد برداشته و بااستفاده از عملیات فتوگرامتری تبدیل به نقشه های جدید شد.

وی افزود : با توجه به اقدامات اساسی شهرداری یزد در تهیه نقشه مقرر شد سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهر یزد در سال ۱۳۹۵ بر اساس نقشه های جدید شهرداری صورت گیرد تا ضمن افزایش دقت در جمع آوری اطلاعات قابلیت استفاده در سامانه های شهرداری را نیز داشته باشد .

تاج آبی گفت : شهرداری از سال های گذشته اقدام به جانمایی کدهای پستی شهر یزد بر بستر نقشه های نحوی با همکاری اداره پست نموده است.

عقد تفاهم نامه با ارگان های مختلف از جمله شرکت توزیع برق ،شرکت آبفا، اداره کل پست ، اداره کل آموزش و پرورش ،ستاداجرایی فرمان امام ره ،  نیروی انتظامی استان ، اورژانس یزد دانشگاه علوم پزشکی ، بهزیستی استان یزد ، پلیس آگاهی بسته شده است .

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.