یاسوج ؛

بخشش قاتل گچسارانی با وساطت سپاه ناحیه گچساران

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: با وساطت سپاه ناحیه گچساران و رایزنی‌های صورت گرفته، خانواده‌ای قاتل فرزند خود را بخشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یاسوج؛جهانگیر انصاری  با اشاره به برگزاری همایش کاهش نزاع‌های دسته جمعی به همت سپاه مقاومت ناحیه گچساران اظهار کرد: این همایش که در محل حسینیه بهبهانی‌های مقیم گچساران با حضور اعضای شورای تأمین، امامان جماعت مساجد، معتمدان و ریش‌سفیدان طوایف با همراهی اقشار مختلف مردم برگزار شد، سخنرانی‌های در خصوص اهمیت آرامش و امنیت و آسیب‌های نزاع‌های دسته‌جمعی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اخلاقی، شخصیتی و اقتصادی صورت گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: استفاده از ظرفیت افراد موثر در جامعه در راستای کاهش نزاع‌های دسته جمعی از موثر‌ترین راه‌‌های پیشگیری بوده و به همین دلیل از علماء، معتمدان محلی و ریش‌ سفیدان طوایف در این همایش دعوت شده بود.

انصاری با اشاره به برگزاری این همایش و استفاده از ظرفیت آن در بخشش قاتل گچسارانی گفت: هدف دیگر این همایش اصلاح و برقراری صلح بین دو خانواده بود که هشت سال پیش طی درگیری قتلی بین آنها رخ داده بود.

وی یادآور شد: با وساطت ناحیه مقاومت بسیج گچساران، علما، مسئولان و ریش‌سفیدان موفق به برقراری صلح و آشتی میان این دو خانواده شدیم.

انصاری در پایان عنوان کرد: در این مراسم خانواده مکاریان که از بهبهانی‌های مقیم گچساران هستند به احترام جمع حاضر در همایش، قاتل فرزند خود را بخشیدند.

انتهای پیام /پ
برچسب ها: قاتل ، گچسارانی ، وساطت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.