"لیونل مسی" و کت‌وشلوارهای عجیب+تصاویر

لیونل مسی امشب در مراسم بهترین های سال جهان دوباره کت و شلواری عجیب به تن خواهد کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  ستاره بارسلونا که شانس زیادی برای کسب توپ طلای فوتبال جهان را دارد، دوباره عکس ها و البته هوادارانش را سورپرایز خواهد کرد. تصویر کت و شلواری که او به تن خواهد کرد، در فضای مجازی مثل بمب صدا کرده است. شاید کت و شلوار عجیب او این بار هم تعجب هواداران را در پی داشته باشد اما اگر تصاویر او در چند سال گذشته مراسم توپ طلای فوتبال جهان را کنار هم قرار بدهید، دیگر این موضوع برایتان تعجب برانگیز نخواهد بود. مسی در مراسم های مختلف جهانی و اروپایی، کت و شلوارهایی عجیب می پوشد، شبیه به آن کت و شلوارهایی که بعضا در فیلم های کمدی می بینید؛ چیزی شبیه به کت و شلوارهای جیم کری! مسی برای مراسم های مختلف دست روی طرح ها و رنگ هایی می گذارد که او را سوژه عکاس ها می کند.

مسی قرار است این کت و شلوار عجیب و همینطور کالج های زیر را در مراسم امشب بهترین های دنیا به تن کند. 


مسی این کت و شلوار عجیب را در مراسم یوفا پوشید و کفش طلا را گرفت!

زرشکی؛ این رنگی بود که مسی برای کت و شلوار مراسم بهترین های سال دنیا انتخاب کرد. البته خیلی از رسانه ها بابت این انتخاب مسی ابراز تعجب کردند. او هم توضیحی در این باره نداد ولی خیلی از رسانه های دنیا اعلام کردند او عاشق رنگ های جیغ است!

مسی باز هم برای مراسم بهترین های سال دنیا رنگی عجیب انتخاب کرد؛ بادمجانی! پس از آن بود که رسانه های دنیا اعلام کردند مسی این کت و شلوارها را به تن می کند تا از کریس رونالدو و سایر میهمان های مراسم، متمایزتر باشد!

مسی باز هم همه را غافلگیر کرد. این بار کت و شلواری مشکلی اما با شکل و شمایلی که در زیر می بیند. او در مراسم توپ طلای جهان باز هم رسانه ها را غافلگیر کرد. 



منبع:خبرآنلاین
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۲ دی ۱۳۹۴
یاشاسن آزربایجان
آخرین اخبار