مصاحبه‌ هنرپیشه‌ هالیوودی قاچاقچی بزرگ را به دام انداخت + تصویر

مقامات مکزیک می‌گویند مصاحبه‌ی هنرپیشه‌ی معروف هالیوودی، شون پن، با یکی از فراریان بدنام عامل اصلی در دستگیری این مجرم بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات مکزیک می‌گویند مصاحبه‌ی هنرپیشه‌ی معروف هالیوودی، شون پن، با یکی از فراریان بدنام عامل اصلی در دستگیری این مجرم بود.

پیش از دستگیری اِل کاپو، پادشاه مکزیکی مواد مخدر، شون پِن مصاحبه‌ای با وی انجام داده بود. درواقع این هنرپیشه‌ی هالیوودی طی فیلمی با یکی از سرکرده‌های باند مواد مخدر مکزیکی به‌طور مخفیانه در یکی از روستاهای مکزیک ملاقات کرد.

مجله‌ی «رولینگ اِستون» مصاحبه شون با این فراری بدنام را که سازمان تحت اختیارش بیلیون‌ها دلار مواد مخدر به آمریکا قاچاق کرده است، منتشر کرد. در این مقاله اِل کاپو به‌صورت خلاصه درباره دوران کودکی و چگونگی وارد شدن به مبادلات مواد و تبدیل‌شدن به سرکرده‌ی باند معروف مواد مخدر سینالوآ صحبت می‌کند.

 گفته می‌شود که اِل کاپو قصد داشت فیلمی از زندگی خود بسازد و به همین دلیل با بعضی تولیدکنندگان و هنرپیشه‌ها تماس گرفته بود و بدون شک تصمیم داشت فرار خود در سال 2015 از یکی از زندان‌های فوق‌العاده امنیتی را هم در فیلم بیاورد. به دنبال آن، پن و کاپو چندین ساعت رودررو باهم ملاقات کردند و چند هفته بعد اِل به سؤال‌هایی که پن از طریق موبایل برایش فرستاده بود، پاسخ داد.

در این مصاحبه اِل کاپو علیرغم قتل‌های بی‌شماری که به وی نسبت داده‌شده، خود را فردی خشن نمی‌داند و می‌گوید امیدوار است به مرگ طبیعی بمیرد. در ضمن او خودش را مرد خانواده می‌داند و روابط با مادرش را بر پایه احترام، عشق و محبت تعریف می‌کند. اِل در ادامه می‌گوید از روزی که مقامات مکزیکی را با فرارش از زندان تحقیر کرد تا به امروز واقعاً زندگی خوبی داشته است!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار