خدابنده لو:

تیراندازان با هزینه شخصی فشنگ تهیه می‌کنند

سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: برخی تیراندازان به دلیل علاقه به رشته‌های تیراندازی با هزینه‌های شخصی فشنگ‌های تمرینی تهیه می‌کنند.

سکینه خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط تیم ملی تپانچه برای شرکت در آخرین مسابقات کسب سهمیه المپیک هند بیان کرد: تیراندازان همه تلاششان را می‌کنند تا در آخرین رقابت کسب سهمیه المپیک بهترین عملکرد را داشته باشند و تیم تپانچه این توانایی را دارد که در مسابقات هند اولین سهمیه المپیک را کسب کند چون برخی تیراندازان شایستگی حضور در المپیک به عنوان بالاترین سطح مسابقات تیراندازی را دارند.
 
وی افزود: تمرینات ما همچنان ادامه دارد اما تیراندازان فشنگ‌ کافی برای ادامه تمرین ندارند این در حالی است که تنها دو هفته به آغاز مسابقات هند باقی مانده است و مشکل کمبود مهمات دردسر همیشگی تیراندازان بوده است.
 
خدابنده‌لو گفت: به دلیل کمبود مهمات در 50 متر آقایان فقط با 2 نفر تمرین می‌کنیم اما 25 متر این بخش به کلی تعطیل شده است و در بخش 50 متر بانوان نیز تمرینی نداریم اما در مسابقات شرکت می‌کنیم.
 
وی درباره اینکه چرا با نداشتن تمرین در مسابقات این رشته شرکت می‌کنند گفت: تنها دلیلی که باعث می‌شود بدون تمرین در مسابقات شرکت کنیم این است که نمی‌خواهیم تپانچه بانوان تک رشته‌ای شود فقط برای اینکه این رشته تعطیل نشود چند تیرانداز در مسابقات شرکت می‌کنند.
 
سرمربی تیم ملی افزود: در حال حاضر تمرکزمان بیشتر در بخش بادی است و برخی تیراندازان چون خودشان علاقه دارند در دیگر بخش‌ها تیر بزنند با هزینه شخصی فشنگ تهیه می‌کنند.
 
وی افزود: در 25 متر بادی چون سرعتی است نیاز به تمرین مداوم و پی در پی داریم که متاسفانه کمبود مهمات امکان تمرین بیشتر را به ما  نمی‌دهد، قرار بود فشنگ‌های مورد نیاز تیراندازان به دست ما برسد اما این اتفاق نیفتاد و فقط فشنگ رشته تفنگ که در گمرک بود آزاد شد و در اختیارشان قرار دادند اما مقدار فشنگی که قول داده بودند تهیه کنند هنوز به دست ما نرسیده است.
 
وی گفت: متاسفانه به دلیل کمبود منابع مالی با اردوهای برون مرزی موافقت نشد و اکنون تنها دو هفته به آغاز رقابت‌ها باقی مانده است که اگر این فرصت را از دست بدهیم باید منتظر المپیک آینده باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار