زارعی:

به حضور یخ نوردان کشورمان در فینال مسابقات کره خوشبین هستم

تیم منتخب یخ نوردی کشورمان فردا راهی سئول می شود تا در مسابقات جام جهانی کره جنوبی شرکت کند .

رضا زارعی، رییس فدراسیون کوهنوردی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: تیم 8 نفره شامل 6 یخ نورد (مسعود زینالی، مجتبی ثقفی، مهدی پهناور، محمدرضا صفدریان و زهره عبدالله خانی در نهایت زینب کبری موسوی به همراه یک سرپرست و یک همراه روز چهارشنبه 23 دی از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ایران را به مقصد سئول ترک خواهند کرد و از آنجا نیز به محل این رقابتها اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: مسابقات جام جهانی یخ نوردی طی روزهای شنبه و یکشنبه 26 و 27 دی در شهر جیونگ سانگ کره انجام خواهد شد. 

زارعی درادمه گفت: سطح کیفی این رقابتها خیلی بالاست و نفرات حاضر در این مسابقات جزو بهترینهای یخ نوردی دنیا هستند و مهمترین رقبای ما روسیه و خود میزبان است.

وی تاکید کرد: یخ نوردی مادر دنیا رتبه بالایی ندارد ولی این دلیل نمی شود بی انگیزه باشیم، یخ نوردان ایرانی از پتاسیل بالایی برخوردارند و مطمئن هستم در این مسابقات با تمام توان به میدان خواهند رفت و امیدوارم در پایان این رقابتها جایگاه خوبی کسب کنیم.

زارعی در پایان خاطر نشان کرد: آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی یخ نوردی روز پنج شنبه 17 دی به مدت سه روز در مجتمع ورزشی پلور برگزار شد و یخ خیلی خوب و سرحال تمرینات خود را انجام دادند بنده نیز بازدیدی از این اردو داشتم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار