تاکید مرکل بر لزوم مقابله جدی تر با تروریسم بین المللی

صدراعظم آلمان برخورد جدی تر با پدیده شوم تروریسم بین المللی را خواستار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه یورو نیوز، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان پس از وقوع انفجار انتحاری در شهر استانبول ترکیه که اکثر کشته شدگان آن گردشگران آلمانی بودند، طی سخنانی بر لزوم مقابله جدی تر با تروریسم و اتحاد کشورها با یکدیگر تاکید کرد.

وی گفت: «امروز استانبول را هدف گرفتند. پیش از آن پاریس، کپنهاگ، تونس و بسیاری اماکن و شهرهای دیگر هدف گرفته بودند. تروریسم بین المللی جاهای مختلفی را به عنوان هدف برای حملات خود در نظر می گیرد.

اما هدف آنها در هر جا یکسان است. هدف آنها زندگی و جامعه آزاد ما است. ما نیز باید با آزادی و عزم و اراده همراه با متحدان بین المللی به مقابله با تروریسم برخیزیم و بر آنها مسلط شویم.»

مقام ها ترکیه می گویند بمب گذار انتحاری متولد کشور سوریه و از اعضای گروه داعش بوده و او را از روی اعضای بدنش شناسایی کرده اند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۲۳ دی ۱۳۹۴
مرگ بر تروریسم ومرگ بر حامیان تروریسم .حال یک سئوال مطرح است .از همین نوع انفجارات تروریستی همه روزه در عراق و سوریه وشاید در یمن منفجر میشود و منبع ان نیز با سینه ای سپر کرده ان انفجار را برعهده میگیرد .چرا هیچ کسی موضع قاطعانه علیه ان نمی گیرد و انرا محکوم نمیکند وعمل جنایتکارانه انفجار انتهاری دراین کشور ها عادی شده .ولی همین عمل روتین در عراق وسوریه اگر در ترکیه اتفاق بیفتد وجان مردم بیگناه را بخطر اندازد از تمام جوامع علیه ان موضع سر سختانه اتخاذ میشود .اگر عملی بد است باید در هر کجای دنیا انرا محکوم وعلیه ان اقدام قاطع انجام داد . نه اینکه بگوییم .تن تن خود ودیگران باد هوا
آخرین اخبار