نگرانی شدید اسرائیل از روز رفع تحریم های ایران

طبق برنامه و گزارش های شنیده شده روز جمعه بسیاری از تحریم های ایران، برداشته خواهند شد و این در حالی است که روسیه آماده است سلاح های پیشرفته خود را به جمهوری اسلامی بفروشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،روزنامه اسرائیلی یدیعوت احرنوت در گزارشی نوشت: طبق برنامه و گزارش های شنیده شده روز جمعه بسیاری از تحریم های ایران، برداشته خواهند شد و این در حالی است که روسیه آماده است سلاح های پیشرفته خود را به جمهوری اسلامی بفروشد.
 
 
این روزنامه اسرائیلی نوشت: پانزدهم ژانویه روز پایان تحریم های ایران است که اکثریت این تحرم ها از سال 2007 تاکنون ادامه داشته است و اکنون بعد از برداشته شدن این تحریم ها، دولت آمریکا و کشور های اتحادیه اروپا خود را برای حرکت بیشتر دیپلماتیکی با ایران آماده می کنند.
 
ایران صراحتا اعلام کرده است که با رفع تحریم های ایران، ایران سلاح های خود را بروز خواهد کرد و اولین کشوری که در این رابطه اعلام آمادگی کرده است، روسیه می باشد.
 
  
این روزنامه افزود: ایران و روسیه توافقات نهایی خود را در مورد تحویل اس 300 به ایران انجام داده اند، و خبر ها حاکی از این است که ایران و روسیه توفقات بیشتری را در مورد تسلیحات نظامی انجام داده اند.


منبع:جام نیوز
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.