متفاوت ترین دهکده ایران/ این بیماری‌ها ناگهان باعث مرگ می‌شوند!/جشن تولدهایی گران‌تر از عروسی!

در این بسته‌ی خبری، گلچینی از بهترین عناوین خبری سرویس وبگردی را مشاهده می‌کنید. تاثیر مصرف سیب زمینی، روی زنان باردار

شغل این دختران جن گیری است!+عکس،زنان نیاز به خواب بیشتری دارند،برای کودکان تبلت بخریم یا نه؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان  ؛تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار روزانه  را در قالب يك بسته خبری در اختيار شما مخاطبان قرار دهيم.

توسعه مهارت کلامی کودک با کتابخوانی مادر‌
پژوهش محققان دانشگاه آیوا نشان می‌دهد واکنش نشان دادن به صداهایی که کودک طی کتاب خواندن بزرگسالان از خود درمی‌آورد، می‌تواند با گسترش مهارت کلامی کودک مرتبط باشد.

شروط لازم برای پوشش بیمه ای افراد بدون سابقه بیمه
سازمان تامین اجتماعی در ایران بزرگترین سازمان بیمه ای است و قانونا میتواند کلیه گروههای اجتماعی را که مشمول هیچگونه بیمه ای نیستند تحت پوشش خدمات بیمه ای خویش درآورد.

شغل این دختران جن گیری است+ عکس
شغل جن گیری که در کشورهای خارجی وجود دارد در بین برخی نوجوانان طرفداران و جذابیت زیادی دارد، تا جایی که عده‌ای از آن‌ها به سمت یادگیری و انجام آن می‌روند.


ایران خودرو 9 میلیارد تومان بدهکار است

عضو هیئت مدیره شرکت قالب قطعه‌سازی شمال گفت: از سال گذشته تاکنون حدود 9 میلیارد تومان از ایران خودرو کشور طلب داریم که اگر تنها 10 ماه از طلب این بخش را پرداخت کند می‌توانیم جوابگوی مشکلات خود باشیم.


دلیل بوی بد دهان

یک متخصص بیماری‎های عفونی گفت: قاعدتا اسباب بروز بوی بد دهان یا عفونت‎هایی است که در خود فضای دهان قرار دارند یا در فضاهایی که به دهان راه دارند.


این روزها خبر تاسفبار یک بازی ، سرگرمی ، تفریح ، اعتیاد یا خود آزاری مرگبار در میان نسل جوان در میان رسانه ها دست به دست می چرخد؛ رواج خون بازی که برخی جوانان به آن دست می زنند.



متفاوت ترین دهکده ایران !

دهکده چوبین نام محلی است که در یکی از روستاهای نیشابور به نام محمدآباد آقازاده در استان خراسان رضوی واقع در شمال شرقی ایران ساخته شده است.

از آرم دانشگاه تهران چه می دانید؟
آرم دانشگاه تهران تقليدي از یک گچبری دوره ساسانی در تيسفون است كه يک نمونه‌اش در موزه ايران باستان وجود دارد.



زنان، نیاز بیشتری به خواب دارند
زنان به دلیل انجام امور مختلف در یک زمان نیازمند زمان بیشتر برای این ترمیم هستند. البته مردان نیز به دلیل تصمیم‌گیری‌های مختلف و همچنین تفکرات جانبی نیاز به خواب زیاد دارند، اما این میزان کمتر از میزان خواب ضروری زنان است.

این بیماری‌ها ناگهان باعث مرگ می‌شوند!
برخی بیماری ها در صورت عدم تشخیص و درمان به موقع، به طور ناگهانی باعث مرگ افراد مبتلا می شوند. در این مطلب با پنج مورد از این بیماری ها آشنا خواهید شد.

یک روز زندگی با بچه‌ های پروانه ای
روایتی از یک روز زندگی کودکان «ای‌بی» منتشر شده است.


تبلت برای کودکان بخریم یا نخریم؟

یکی از علاقه‌مندی‌هایی که این روزها کودکان را درگیر خود کرده است بازی‌های رایانه‌ای و داشتن تبلت، ایکس باکس، پلی‌استیشن و سایر بازی‌های رایانه‌ای است. بازی با این گونه وسایل ساعت‌ها زمان می‌برد و ارتباط کودک را با دنیای اطراف قطع می‌کند و کودک به گونه‌ای غرق بازی می‌شود که گذر زمان را حس نمی‌کند.


تاثیر مصرف سیب زمینی، روی زنان باردار
دکتر کولین ژانگ، سرپرست تیم تحقیق از موسسه ملی سلامت کودک آمریکا، در این باره می گوید: «هر چقدر زنان بیشتر سیب زمینی مصرف کنند، ریسک آنها در ابتلا به دیابت بیشتر خواهد بود. با وجودیکه سیب زمینی از گروه سبزیجات است، اما همه سبزیجات سالم نیستند.»



بالاترین نشان فرهنگ و هنر فرانسه از آن نقاش ایرانی

یدین آغداشلو نقاش برجسته ایرانی بالاترین نشان فرهنگ و هنر فرانسه را از سفیر این کشور در تهران د‌ریافت کرد‌.

ریزش گنبد تالار قرآن
رئیس شورای شهر همدان از افتتاح ساختمان تالار قرآن همدان در بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: دخالت شورای شهر در امور اجرایی تالار قرآن سبب طولانی شدن پروژه شد.


ایران پای ثابت فهرست های گردشگردی دنیا در سال 2016
پایان سال 2015 و شروع سال 2016 باعث شده است همه رسانه های خارجی فهرستی از مناطقی که در سال 2016 باید به آن سفر کرد را منتشر کرده اند و شاید ایران تنها کشوری باشد که پایه ثابت همه این فهرست ها است.


کدام خانواده‌ها خوشبخت‌اند؟
یک روان‌شناس گفت: خانواده‌های سالم ویژگی‌هایی دارند که در همه آن‌ها مشترک است و هیچ‌کس نمی‌تواند به محدوده این ویژگی‌ها دست‌درازی کند.

خوراکی های موثر برای تقویت سیستم ایمنی بدن
مصرف مواد غذایی حاوی روی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

جشن تولدهایی گران‌تر از عروسی!
برگزاری مراسم جشن تولد هرقدر برای بچه‌های یکی دو نسل پیش جامعه ساده بود، برای بچه‌های امروز به مراسمی بزرگ با امکانات غیرمتعارف و البته هزینه‌های زیاد و نجومی برای خانواده‌ها تبدیل شده است.


کسانی که اضافه وزن دارند، بخوانند
بهتر است از موادی که حاوی نشاسته خالص است و یا ترکیبات غلاتی که پوست کنده هستند کمتر استفاده کنیم و در صورت اجبار برای نمونه برنج را به صورت سبزی پلو، عدس پلو و... استفاده کنیم. همچنین در صورتی که غذاهای حاوی گندم را همراه با سبزیجات، میوه‌ها و حبوبات مصرف کنیم از چاقی به ویژه تجمع چربی در شکم جلوگیری می‌شود.

دلفین ها چطور در تاریکی مطلق زندگی می کنند؟
دلفین هامی‌‏توانند میدان های مغناطیسی را با استفاده از بخش‏ هایی از بدنشان درک کنند. این توانایی به آن‌ها اجازه می‌‏دهد تا در اعماق آب یعنی جایی که بسیار تاریک است زندگی کنند.


احداث نخستین جنگل شناور در هلند
امروزه خبرهای زیادی از معماری شناور می‌شنویم، اما درباره جنگل شناور هم چیزی شنیده‌اید؟ طراحان هلندی برنامه جامعی برای جنگل شناور در روتردام ارائه داده‌اند. این جنگل کوچک شناور در بهار آینده با مواد بازیافتی ساخته خواهد شد.

شایعاتی درباره اپل واچ 2
اپل درصدد است تا نسل جدید ساعت هوشمند خود را با نام اپل واچ ۲ معرفی کند. براساس شنیده‌ها تولید آزمایشی این ساعت هوشمند پیش از عرضه‌ی رسمی آن در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ میلادی از ماه آینده آغاز خواهد شد.

جاده‌ها با عزرائیل همدست‌اند
از انسان، خودرو و جاده به عنوان مثلث تلفات رانندگی یاد می‌کنند؛ مثلثی که سبب می‌شود هر سال حدود 20 هزار نفر در جاده‌های کشور جان خود را از دست بدهند. در این میان کارشناسان بیشتر به نقش انسان می‌پردازند، اما به نظر می‌رسد برای کاهش آمار جانباختگان حوادث ترافیکی باید به این سه عامل توجه ویژه‌ای داشت. در این گزارش به جاده‌های پرحادثه کشور و نقش آنها در تصادفات رانندگی پرداخته‌ایم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۵ دی ۱۳۹۴
زنده باد همه دلاور مردان سپاه کشورمون ایران اسلامی
زنده باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۴ دی ۱۳۹۴
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۴ دی ۱۳۹۴
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۴ دی ۱۳۹۴
عالی
آخرین اخبار