شیراز؛

نيروهاي پليس زينت حاكميت هستند

فرماندار ويژه شهرستان "جهرم" گفت: امروز پليس ما بهترين پليس دنيا است و نيروهاي آن زينت حاكميت هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ "عليرضا صحراييان" در جلسه تعاملي بخشداران شهرستان "جهرم" با مسئولان انتظامي اين شهرستان از نيروي انتظامي به عنوان بازوان توانمند دولت ياد و اظهار كرد: موفقيت دولت در ابعاد مختلف فرهنگي، سياسي، اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي بازتاب استقرار امنيت پايدار در جامعه است.

وي با اشاره به جايگاه خاص نيروي انتظامي در جامعه، تصريح كرد: امروز پليس ما بهترين پليس دنيا است و نيروهاي آن زينت حاكميت هستند.

رئيس شوراي تامين شهرستان "جهرم" بيان کرد: پليس کشور ما با تمام اقتدار و توان خود در حفظ و برقراري آرامش و امنيت براي شهروندان و تنگ کردن عرصه جولان براي مخلان نظم و امنيت تلاش مي کند و با حضور عاشقانه خود در تمام مراسم هاي ملي و مذهبي، امنيت را که بزرگترين نعمت الهي است به جامعه هديه مي کند.

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" نيز گفت: در راستاي ارتقاء امنيت پايدار، نيازمند استفاده از خرد جمعي و صاحب نظران هستيم و اميدورايم بتوانيم براي تحقق اين امر به سهم خود قدمي در جهت فرمان رهبري در راستاي همدلي و همزباني برداريم.

سرهنگ "عبدالعظيم انصاري"، افزايش اعتماد عمومي را مهم‌ترين سرمايه نيروي انتظامي دانست و اضافه کرد: براي ارتقاء امنيت به دنبال افزايش مشارکت عمومي هستيم زيرا نيروي انتظامي به تنهايي قادر به تأمين امنيت و حفظ امنيت نخواهد بود.

وي ضمن تاكيد بر اهميت برگزاري هر چه بهتر انتخابات در پيش رو، تاكيد كرد: نيروي انتظامي فارغ از هر گونه جريان سياسي و با رويکردي ولايت مدارانه، تامين امنيت انتخابات را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: نیروهای ، پلیس ، زینت ، حاکمیت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.