در جام طلایی کونکاکاف هیچ تبانی صورت نگرفته است

کنفدراسیون فوتبال منطقه آمریکایی شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب اعلام کرد در مسابقات جام طلایی این منطقه هیچ تبانی انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان جام طلایی(GOLDUP) منطقه کونکاکاف تابستان گذشته برگزار شد که مکزیک به عنوان قهرمانی دست یافت.

اما پس از شکست 2-1 پاناما مقابل مکزیک در دیدار نیمه نهایی رئیس فدراسیون فوتبال این کشور مدعی شد در این مسابقه تبانی شده است ضمن آن که مکزیک در دیدار قبلی خود نیز در لحظات آخر بازی با دریافت پنالتی مقابل کاستاریکا پیروز شده بود.

این دو موضوع باعث شد تا عملکرد دپارتمان داوری کونکاکاف از سوی کنفدراسیون فوتبال این منطقه مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد.

اما کنفدراسیون فوتبال کونکاکاف اعلام کرد: کونکاکاف با بررسی دپارتمان داوری خود در رقابت‌های جام طلایی هیچ مدرک واضع یا متقاعدکننده‌ای در خصوص تبانی پیدا نکرد.

تد هاوارد دبیر کل موقت کونکاکاف ناظر این بررسی بود.

در بیانیه کونکاکاف آمده است. هر یک از تصمیماتی را که در دیدارهای یک‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی گرفته شد می‌توان به اشتباهات ساده، اشتباه در جای‌گیری و یا نبود تمرکز نسبت داد. داوران در مصاحبه‌ها داوران خطاهای شخصی خود را پذیرفتند و بابت آنها عذرخواهی کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار