ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان؛

سخنگوی وزارت خارجه انفجارهای تروريستی جاکارتا را محکوم کرد

سخنگوی وزارت خارجه ايران انفجاهای تروريستي اخير در جاکارتا را به‌شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت خارجه انفجارهای تروريستي جاکارتا را محکوم کرد به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین جابری انصاری با ابراز همدردی با خانواده های قربانيان و ملت و دولت اندونزی، ابراز اميدواری کرد: اين اقدامات غيرانسانی خللی در اراده ستودنی ملت بزرگ اندونزی برای ادامه ترويج چهره نورانی اسلام ايجاد نکند.  
 
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: اينگونه اقدامات تروريستی در کشوری که اعتدال و ميانه روي از خصايص بارز مردم آن است و همواره يکي از پيشگامان ماموريت های صلحبانی سازمان ملل متحد در جهان بوده است، بار ديگر ثابت کرد که تروريسم و افراط گرايي حد و مرز ندارد و بايد با عاملان و حاميان و ترويج دهندگان آن به صورت جدی برخورد شود.  
 
جابري انصاری با اعلام اينکه جمهوری اسلامی ايران با تجارب انبوه خود در زمينه مبارزه با تروريسم در کنار ملت و دولت اندونزی قرار دارد، بار ديگر بر ضرورت مبارزه يکپارچه و جهاني با پديده شوم تروريسم و افراط گرای خشونت‌بار و لزوم ايجاد عزم و اراده جدی بين المللی براي ريشه کنی آن در تمامی نقاط جهان تاکيد کرد.

 گفتني است، در چند انفجار شدید در اطراف دفتر سازمان ملل متحد در مرکز جاکارتا پایتخت اندونزی، هفت نفر کشته و حدود 20 نفر نيز زخمي شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار