گوهر خیراندیش با «فصل نرگس» همراه شد

گوهر خیراندیش بازیگر توانمند سینما، برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی پروژه سینمایی «فصل نرگس» به ایران آمد و با این فیلم همراه شد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم سینمایی «فصل نرگس» به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه‌کنندگی سحر صباغ سرشت که چندی پیش در تهران کلید خورد، با دعوت از خیراندیش برای ایفای نقش فريده، دیگر بازیگر خود را معرفی کرد.

خیراندیش که مدتی بود در آمریکا به سر می‌برد، برای حضور در این فیلم به ایران آمده است و روز گذشته مصادف با سالروز تولد تورج منصوری در لوکیشنی واقع در دارآباد مقابل دوربین این فیلمبردار با سابقه سینما رفت.

در خلاصه داستان فيلم آمده است: این فیلم روایت آدم‌های معمولی است که در وانفسای امروز و در جهانی که میل به خودشیفتگی و خود محوری دارد، شفافیت روح و ذهنشان را از دست نداده‌اند و مفهوم احساس خوش ناشی از انسانیت و نوع‌دوستی را به درستی درک می‌کنند.

«فصل نرگس» در جزئیات خود داستان عشق است و دوستی با هم نوع، اما در تعریف کلی‌تر، هویت انسان‌ها را به چالش می‌کشد و اهمیت احترام به نفس زندگی را به مخاطب یادآوری می‌کند.

«فصل نرگس» دومین اثر سینمایی آذربایجانی پس از «آیینه‌های روبرو» به شمار می‌رود که ژانر اجتماعی دارد و ریما رامین‌فر، یکتا ناصر، پژمان بازغی، سام نوری، شايسته ايرانی، محمدرضا هدايتی و صالح ميرزاآقايی بازیگران قطعی شده اين فيلم تا امروز هستند.

این فیلم اثری پربازیگر است و َلوکیشن‌های متعددی دارد که از جنوبی‌ترین نقطه تهران تا شمالی‌ترین منطقه پایتخت را به تصویر خواهد کشید.

عوامل این فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: نگار آذربایجانی، مدیرفیلمبرداری: تورج منصوری، طراح چهره‌پردازی: عبدالله اسکندری، صدابردار: عباس رستگارپور، مدیرتولید: بهزاد هاشمی،  طراح صحنه: مهرزاد ضرابیان، طراحان لباس: مهرزاد ضرابیان، مه لقا ناقد، تدوینگران: سودابه سعید نیا، خشایار موحدیان، طراحی و ترکیب صدا: رضا نریمی‌زاده، موسیقی: ستار اورکی، گرافیست و طراح تیتراژ: عزیز محسنی، طراح پوستر: سیروس سلیمی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: فرید فصیحی، فیلمبردار: رضا غفاری، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: شکیل مظفری، منشی صحنه: آذر تجلی، عکس: امید صالحی، مستند پشت صحنه: شایسته ایرانی، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل، تبلیغات فضای مجازی: آریان امیرخان، مدیر تدارکات: امیر یمینی، امور مالی: مهدی اسکندری، امور فنی صدا، تصویر و اصلاح رنگ: استودیو مون، پشتیبانی تجهیزات فیلمبرداری و نور: جمشید قدرتی، تامین آکسسوار صحنه: امیر یوسفی، مجری طرح و سرمایه‌گذار : حمیدرضا عارف، تهیه‌کننده: سحر صباغ‌سرشت



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار