تولید فیلم سینمایی«فصل نرگس» آغاز شد

مراسم افتتاحیه آغاز تولید فیلم سینمایی « فصل نرگس» به نویسندگی و کارگردانی«نگار آذربایجانی» و تهیه کنندگی«سحر صباغ سرشت» شب گذشته با حضور عوامل فیلم برگزار شد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فصل نرگس دومین اثر سینمایی نگار آذربایجانی بعد از «آیینه های روبرو است »است که در ژانر اجتماعی و با موضوع انسان دوستی و هم نوع گرایی به تصویر کشیده خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است:فیلم روایت آدم های معمولی است که در وانفسای امروز و در جهانی که میل به خود شیفتگی و خود محوری دارد شفافیت روح و ذهنشان را از دست نداده اند و مفهوم احساس خوش ناشی از انسانیت و نوع دوستی را به درستی درک ی کنند. فصل نرگس در جزئیات خود داستان عشق است و دوستی با هم نوع اما در تعریف کلی تر هویت انسان ها را به چالش می کشد و اهمیت احترام به نفس زندگی را به مخاطب یاداآوری می کند.
 
این مراسم شب گذشته با حضور عوامل تولید پروژه سینمایی فصل نرگس برگزار شد و سحر صباغ سرشت و نگار آذربایجانی  تهیه کننده و کارگردان فیلم با آرزوی موفقیت برای تولید این فیلم کیکی را به رسم یادبود بریدند و عوامل پشت صحنه فیلم درباره مراحل مختلف فیلمبرداری دیدار و گفتگو داشتند.
 
فیلم سینمایی«فصل نرگس» هفته آینده در لوکیشنی در منطقه سعادت آباد جلوی دوربین می رود.
 
عوامل پشت صحنه فیلم عبارتند از:
 
نویسنده و کارگردان: نگار آذربایجانی، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، مدیر تولید: بهزاد هاشمی، طراح صحنه: مهرزاد ضرابیان، طراحان لباس: مهرزاد ضرابیان، مه لقا ناقد، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، صدابردار: عباس رستگار پور، طراحی و ترکیب صدا: رضا نریمی زاده، تدوینگران: سودابه سعید نیا، خشایار موحدیان، موسیقی:ستار اورکی، گرافیست و طراح تیتراژ: عزیز محسنی، جلوه های ویژه ی کامپیوتری: فرید فصیحی، طراح پوستر:سیروی سلیمی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: شکیل مظفری، منشی صحنه: آذر تجلی،فیلمبردار:رضا غفاری،عکس: امید صالحی،مستند پشت صحنه:شایسته ایرانی،مشاور رسانه ای: منصوره بسمل،تبلیغات فضای مجازی:آریان امیر خان،مدیر تدارکات:امیر یمینی،امور فنی صدا، تصویر و اصلاح رنگ:استودیو مون،پشتیبانی تجهیزات فیلمبرداری و نور:جمشید قادری،پشتیبانی تامین آکسسوار صحنه:امیر یوسفی، تهیه کننده: سحر صباغ سرشت
 
گفتنی است بزودی بازیگران اصلی این پروژه که از چهره های سینما و چند چهره ی جدید هستند معرفی می شوند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار