بجنورد؛

تایید صلاحیت 51 داوطلب نمایندگی مجلس در خراسان شمالی

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: 51 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تایید شد.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، محمدرحیم نوروزیان افزود: 95 نفر در استان خراسان شمالی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند که با انصراف 3 نفر ، پرونده 92 داوطلب برای بررسی صلاحیت به هیات های مرکزی و استانی نظارت ارسال شده بود.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود : با پایان مهلت بررسی صلاحیت ها در هیات نظارت ، صلاحیت 51 داوطلب ، تایید شد و 22 داوطلب صلاحیتشان تایید نشد و صلاحیت 19 داوطلب نیز احراز نشد.

نوروزیان افزود: در حوزه انتخابیه بجنورد از 61 داوطلب ثبت نامی ، 32 داوطلب تایید و 17 نفر رد شدند و 12 نفر نیز صلاحیتشان احراز نشد.

وی اظهار داشت: در حوزه انتخابیه اسفراین از 23 داوطلب ثبت نامی 3 نفر در هیات های اجرایی انصراف داده بودند و صلاحیت 14 نفر در هیات نظارت تایید شد ، صلاحیت 2 داوطلب تایید نشد و 4 داوطلب نیز صلاحیتشان احراز نگردید. در حوزه انتخابیه شیروان هم از 11 داوطلب انتخابات صلاحیت 5 نفر تایید شد ، صلاحیت 3 نفر تایید نشد و 3 نفر نیز صلاحیتشان احراز نشد.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت : در مجموع در خراسان شمالی صلاحیت 55 درصد داوطلبان درهیات نظارت تایید و صلاحیت 45 درصد تایید و یا احراز نشد .

داوطلبانی که صلاحیت آنان در هیات های نظارت تایید و یا احراز نشده است ، از امروز تا 29 دی ماه مهلت دارند با مراجعه به دفتر هیات نظارت در بجنورد اعتراض خود را به طور کتبی اعلام کنند.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: انتخابات ، صندوق ، رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.