همدان؛

تایید صلاحیت 35 داوطلب انتخابات در شهرستان ملایر

فرماندار ملاير گفت: صلاحیت 35 داوطلب انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان ملایر تایید شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرماندار ملایر در جمع خبرنگاران گفت: امسال  72داوطلب برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان  ثبت نام کرده بودند  که يک نفر از آنها انصراف داد و 71 نفر از سوی هیئت اجرایی شهرستان تایید صلاحیت شدند ولی با اعلام نظر هيئت هاي نظارت 36 نفر از این داوطلبان شهرستان ملاير احراز صلاحيت نشده اند.

عبدالعظیم رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به نتيجه احراز صلاحيت ها در ملاير اظهار داشت: در بررسی هیئت نظارت 19 داوطلب این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان رد و 17 نفر عدم احراز صلاحیت شده اند.

فرماندار ملاير گفت: عدم احراز صلاحيت برخي با توجه به استناد بندهاي 28 و 30 قانون اساسي بوده و در کل از ملاير 35 نفر احراز صلاحيت شده اند.

وي گفت: کساني که صلاحيتشان تاييد نشده است ظرف 24 ساعت فرصت دارند به شوراي نگهبان اعتراض خود را اعلام کنند و شوراي نگهبان ظرف 20 روز به شکايات رسيدگي و اسامي نهايي را اعلام مي کند.

رضايي با اشاره به مهمترين دلايل حضور حداکثري در انتخابات بيان کرد: انتخابات نماد جمهوريت انقلاب اسلامي ايران بوده و مظهر اراده ملي همين انتخابات است.

وي با اشاره به برگزاري 32 انتخابات از ابتداي انقلاب اسلامي ايران بيان کرد: مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی دو نماینده دارند.

انتهای پیام/ی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.