تبریز؛

همت و تلاش درحفظ تمامیت عرضی و شکوفایی کیان اسلامی،مصداق بارز جهاد فی سبیل الله

نماینده ولی فقیه در استان : همت و تلاش در جهت حفظ تمامیت عرضی و شکوفایی کیان اسلامی،مصداق بارز جهاد فی سبیل ا... است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از تبریز؛آیت ا... محسن مجتهد شبستری در جمع کارکنان و سربازان پادگان و موسسه ی شهید کریمی تبریز گفت: مطابق فرمایش صریح قرآن کریم حفاظت و صیانت از دین مبین اسلام وظیفه ی هر انسان مومن و آزادی خواه است و در این راه می بایست تمام ناملایماتی ها را بر جان خرید و بر مصائب شکیبا بود.

وی مبارزات دوران انقلاب اسلامی و پس از آن جنگ تحمیلی را از مصادیق جهاد فی سبیل ا... برشمرد و افزود: در سایه ی پایداری های ملت بزرگ ایران و رهبری های داعیانه ی رهبر فرزانه ی انقلاب ،کشور از وابستگی ها رها شده و آوازه ی قدرت صلابتش جهان شمول گشته.

وی تلاش برای رفع وابستگی و بهبود اوضاع مملکت را یکی از راهکار های اصلی اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: تمامی کسانی که در این راه تلاش می کنند ازرهروان اصلی مکتب سرخ شهادت بوده و در دنیا و عقبا از سعادت الهی بهره مند خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان دربخش دیگری از سخنانش به قرابت ایام انتخاباتی پیش رو اشاره کرد و اضافه کرد: دشمن سعی دارد از طریق جنگ نرم طرح نفوذ خود را به کشور عملیاتی کند و وظیفه ی مشترک امروز مردم و مسئولان است تا با بینشی ژرف و چشمانی باز به مبارزه با فتنه های دشمن برخیزند.

آیت ا... شبستری حفظ ثبات فضای سیاسی و امنیتی استان را در دوران انتخابات مورد تاکید قرار داد و گفت: با بررسی عقلایی کارنامه ی نامزد های انتخاباتی نسبت به برگزینی افراد صالح و متعهد اقدام کنیم تا زمینه ی شکوفایی میهن اسلامی بیش از پیش فراهم گردد.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.