ایلام؛

اجرای برجام پیروزی همه ملت ایران ومتعلق به نظام اسلامی است

استاندار ایلام گفت: اجرای برجام پیروزی تمامی ملت ایران است و به گروه، جناح، دسته و حتی قوه خاصی تعلق نداشته و متعلق به نظام اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،ایلام؛ محمدرضا مروارید اعلام کرد: این پیروزی متعلق به کسانی است که برای دستیابی به دانش هسته ای تلاش کردند و هم مردمی که صبورانه تحریم های ظالمانه و سخت 10 سال گذشته را تحمل کردند.

مروارید اضافه کرد: همه دستگاه ها و قوای سه گانه و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی که با اقتدار پشتوانه مذاکره کنندگان و دولت بودند نیز در این پیروزی بزرگ ملت ایران سهیم هستند.

وی افزود: مهمترین دستاورد اجرای برجام علاوه بر تاثیرات اقتصادی و گشایش های مالی دستاورد سیاسی آن است که جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک کشور دارای دانش هسته ای در دنیا و نخستین کشوری که بدون جنگ موفق به لغو تحریم های سازمان ملل شد، مطرح کرده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه در نتیجه اجرای برجام تمامی قطعنامه های ظالمانه بر علیه کشورمان لغو شده است،گفت :تمامی جهان از اجرای این توافق خشنود هستند و تنها کشورهایی مانند اسراییل و برخی کشورهایی که نمی خواهند نقش ایران در منطقه بارز باشد و به عنوان نماد صلح مطرح شود از نتیجه این توافق و لغو تحریم ها ناراحت هستند.
 
 

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.