ایلام؛

رونق اشتغال صنعتی در ایلام مستلزم حمایت از صنعت داخلی است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: برداشتن موانع تولید و رونق اشتغال صنعتی در این استان مستلزم حمایت از صنعت داخلی است و عزم همگانی و همکاری همه سازمان های مرتبط را می طلبد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛یارالله نصیری اعلام کرد: بدون همکاری و مساعدت همه مسئولان برداشتن گام های اساسی برای رفع مشکلات تولید موثر نخواهد بود. 

نصیری اضافه کرد: برخی دستگاه ها و سازمان های مرتبط با حوزه صنعت و معدن نگرش متفاوتی نسبت به طرح ها و واحدهای بزرگ صنعتی دارند که بعضا عمل به این تعهدات از عهده این شرکت ها خارج است. 

وی افزود: انتظارات و توقعات غیر کارشناسی از واحدهای بزرگی مانند پتروشیمی، پالایشگاه گاز، صنایع سیمان آنچنان بالا است که موجب افزایش هزینه های تولید شده و در بلند مدت باعث غیر اقتصادی شدن این پروژه می شود. 

نصیری گفت: بدون شک هیچ یک از مدیران طرح های بزرگ صنعت و معدن توقع دریافت خدمات رایگان و مجانی را ندارند اما تراشیدن هزینه های گزاف و خارج از قواعد متناسب با نرخ کشوری، بالا بردن توقع اجتماعی در افراد بومی و ساکنین پیرامون این واحدها، انگیزه و رغبت را از سرمایه گذاران سلب و زمینه ورود سایر افراد به استان را کاهش می دهد.
 
 
انتهای پیام/ ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.