دستغیب: اخلاق و تقوای سیاسی‌ باید در تبلیغات انتخاباتی رعایت شود

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: ا همکاران خویش می‌خواهم در فضای مجازی به طرفداران خویش، رعایت اخلاق و تقوای سیاسی را تذکر دهند.

وئ

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد رضا دستغیب نماینده مردم شیراز در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس امروز (دوشنبه 28 دیماه ) اظهار داشت: ضمن توصیه به همگان برای میدان دادن به جوانان و سپردن مسئولیت به آنان هراسی به دل راه ندهند این شایستگان مسئولیت‌ها را بهتر و متعهدانه‌تر و سریعتر و با ابتکار بیشتری پیش می‌برند.

وی ادامه داد: متولیان در هر بخش بایستی به جوانان توجه بیشتری نمایند و باید شورای عالی جوانان احیا شود، در تصویب نهایی برنامه ششم توسعه می‌بایست نهایت دقت را به جایگاه و نقش جوانان پررنگ‌تر از قبل باشد، به راستی اگر برنامه ششم توسعه به عنوان مجموعه‌ای از احکام که تنها خلاء قوانین مورد نیاز را تأمین کند نگریسته شود چه سودی دارد باید مجموع احکام برنامه ششم توسعه در یک انسجام و بهم پیوستگی معنادار در مدت 5 سال به طور علمی و عملی منجر به افزایش رفاه و تحرک بخش‌های دولتی و ارتقای سلامت و معنویت انجام گردد.

وی افزود: امروزه روح دانش آموزان در تسخیر مطالب حفظی ناملموس و هژیر اسیر گردیده است. جای خالی فکر کردن، یافتن راهکار استفاده از همه ظرفیت‌های وجودی‌شان و ایده‌های جدید و خلاقیت به شدت احساس می‌شود. 

عضو کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: امروزه فکر سالم نیازمند بدن سالم است هوای پیرامون را ببینید آلودگی بیداد می‌کند امنیت غذایی به شدت در کلاف سردرگم سودجویی و نادانی تولیدکنندگان قرار دارد و استفاده از کودهای شیمیایی و مواد نگهدارنده و افزودنی‌های غیرمجاز درهم تنیده است، برگزاری همایش‌های میلیونی چه کمکی به ارتقای سطح سلامت در کشور می‌کند فضای سبز در دست سودجویی زمین خواران محو گردیده است.

دستغیب ادامه داد: گردشگری بهترین جایگزین درآمد نفتی است اما فارغ از ایجاد زیرساخت‌ها و حفاظت از آثار تاریخی، خلق و‌ آفرینش جاذبه‌های جدید گردشگری حائز اهمیت می‌باشد و دریغ از حداقل‌هایی برای رفع مشکلات این صنف پرخطر، امید است خبر پایان تحریم‌ها نوید پایان سوء استفاده‌ها، اختلاس‌ها و رانت‌های دولتی باشد و دست کاسبان تحریم و چپاولگران بیت‌المال قطع و سریال غم انگیز اختلاس به پایان رسد.

وی در پایان ضمن ایراد دو نکته در رابطه با انتخابات دهم مجلس تأکید کرد: متأسفانه طی چند روز گذشته برخلاف توصیه‌های مقام معظم رهبری در رعایت اخلاق و تقوای سیاسی شاهد اقدامات تخریبی برخی از نزدیکان نمایندگان بودیم ضمن تقدیر از تلاش دادگستری استان فارس در حفظ حریم و حقوق شهروندان در مقابله با هرگونه تخریب و بداخلاقی سیاسی با توجه به ضرورت حفظ وحدت از همکار محترم خویش در هیئت رئیسه مجلس می‌خواهم که از شکایت خویش صرف نظر نماید.

دستغیب از سایر همکاران خویش می‌خواهم در نحوه استفاده از فضای مجازی نسبت به طرفداران خویش و رعایت اخلاق و تقوای سیاسی تذکرات لازم را ارائه دهند، نکته بعدی نسبت به ورود منابع نامشروع از رانت و قاچاق واردات خودروها و کالاهای لوکس و از سوی دیگر ارتقا حاصل از قراردادهای پیمانکاری و سود سرشار از خرید و فروش زمین در سواحل خلیج فارس در پوشش طرح اتصال هشدار می‌دهم اقدماتی که به ثروتمند شدن افراد کمک می‌کند و فاصله طبقاتی را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار