سنندج؛

آموزش حدود دو هزار نفر در کلاس های ترویجی کشاورزی و باغداری

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بانه گفت: هزار و 920 نفردر کلاس های آموزشی و ترویجی در بخش های مختلف کشاورزی و باغ داری آموزش دیدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ جعفر قادرزاده با بیان اینکه فصل پائیز و زمستان فصل اوج آموزشی است،گفت: فصل های سرد سال باتوجه اینکه کشاورزان از کار و تلاش یک دوره کاری فارغ می شوند فرصت مناسبی برای آموزش در زمینه های مختلف دارند.

وی افزود: آموزش ها به صورت چهره به چهره در زمینه زندگی امن در کنار مین، هرس باغات، مبارزه با آفت ها و آموزش زنان روستای است. 

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بانه بیان کرد:این آموزش ها در تمامی فصول سال انجام می شود اما در فصل پائیز و زمستان بهره برداران وقت مناسبی دارند از این دوره ها به خوبی استقبال می شود از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و 920 نفر در زمینه های مختلف اموزش دیده و از این تعداد 422 نفر را زنان روستایی بودند.

قادرزاده گفت: با کمیته امداد امام خمینی تفاهم نامه ای منعقد شده و بسیاری از کلاس ها آموزشی با همکاری این سازمان برگزار می شود. 

رئیس جهاد کشاورزی بانه گفت:بدنه کارشناسی شهرستان بانه در سال 94 تکمیل شده و 21 نفر نیروی کارشناسی به کارگیری شدند و در همه بخش های آرمرده، بوئین و کانی سور کارشناس حضور دارد.



انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.