زنجان؛

دستگيری شكارچيان پرندگان شكاری كمياب در خدابنده

فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده از دستگيري دو شكارچي پرندگان شكاري كمياب خبر داد.

به گزارش دستگيری شكارچيان پرندگان شكاری كمياب در خدابندهگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ " بهرام خليلي " در تشريح اين خبر افزود: در عملياتي ديگر پس از دريافت اخباري و اطلاعاتي مبني بر اقدام افرادي در شكار پرندگان حفاظت شده بلافاصله ماموران كلانتري 12 سهرورد به محل اعزام و 2 نفر به همراه يك خودرو پرايد را در محل مشاهده كردند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: در بررسي ميداني از محل مشخص مي شود متهمان با برپايي ادوات شكار از قبيل تور و قفس هاي مخصوص در حال شكار پرندگان حفاظت شده هستند و هيچگونه مجوزي براي شكار ندارند و تعداد 6 عدد پرنده وحشي از نوع سهره شكار كرده بودند.

گفتني است، با هماهنگي مقام قضايي ادوات شكار و پرندگان شكار شده تحويل اداره محيط زيست شده و متهمان با تشكيل پرونده جهت طي مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

سرهنگ خليلي ادامه داد: در اقدامي ديگر با شكايت فردي مبني بر سرقت تجهيزات ساختماني از قبيل دينام بالابر ،دلر، آچارالات كشاورزي و تراكتور، سنگ فرز، ماموران كلانتري با بكارگيري منابع اطلاعاتي به فردي در اين رابطه مشكوك شدند.

وي با بيان اينكه با اعزام فردي سراغ فرد مورد ظن در قالب مالخر سارق و اقلام سرقتي كشف و شناسايي شده و متهم به نام؛ "ر-م" در اقدامي عملياتي و پليسي دستگير شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.