یاسوج ؛

آغاز احداث اردوگاه تفریحی لگین راک بعد از طی مراحل قانونی

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه گفت: با همکاری منابع طبیعی و تعیین تکلیف اراضی محل احداث کار ساخت این اردوگاه به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سیاوش زمان  وجود معارضات اجتماعی را دلیل عقب افتادگی اجرای پروژه ذکر کرد وافزود: ایجاد اردوگاه در این منطقه بکر و طبیعی نقش مهمی در جذب گردشگران دارد.

وی اعتبار اولیه ساخت این اردوگاه را بیش از دو میلیاردریال ذکر کرد وگفت: با توجه به نزدیکی منطقه گردشگری لگین راک به شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه راه اندازی این اردوگاه به توسعه دهستان راک و جذب گردشگران کمک می کند.

زمان با اشاره به اینکه منطقه گردشگری لگین با چشمه های آب شیرین، سایه ساران درختان فراوان و خوشه های زرد شالیزارهای پایین دست چشمه در همه فصول سال طبیعتی چشم نواز را برای گردشگران رقم زده اظهار کرد: این مکان بسیار زیبا هر ساله در ایام سال میزبان مسافران و میهمانان زیادی از نقاط مختلف کشور است.
منطقه گردشگری لگین راک در فاصله پنج کیلومتری روستای راک از توابع بخش سوق و 18کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه نیز با اشاره به اینکه زمین محل احداث ساخت اردوگاه تفریحی لگین راک اراضی منابع ملی است گفت: ساخت اردوگاه در این مکان هیچ منع قانونی ندارد.
هدایت الله آویزش زمین ساخت اردوگاه را بیش از دو هکتار ذکر کرد و افزود: تغییر کابری از سوی اهالی از منابع ملی به زراعی غیرقانونی و با متخلفان نیز برخورد می شود.

وی اظهارکرد: با صدور مجوز قانونی به زودی عملیات اجرایی اردوگاه تفریحی لگین راک آغاز خواهد شد.
شهرستان گرمسیری 132 هزار نفری کهگیلویه دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی زیادی است که هر ساله بویژه در ایام نوروز میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور است.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.