یاسوج؛

اختصاص 450 میلیون ریال برای تکمیل زیرساخت‌های اردوگاه گردشگری امامزاده اسماعیل (ع)

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گچساران گفت: 450 میلیون ریال برای تکمیل زیرساخت‌های اردوگاه‌ گردشگری امامزداه اسماعیل‌(ع) این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید هومن عنایی افزود : در حال حاضر دو اردوگاه گردشگری و تفریحی در گچساران وجود دارد که همه ساله پذیرای افراد زیادی از مناطق مختلف کشور است.

وی اردوگاه گردشگری و تفریحی امامزاده اسماعیل(ع) را یکی از دو اردوگاه مهم گردشگری گچساران عنوان کرد و افزود: در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به گردشگران و زائران این امامزاده، طرح تکمیل و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری لازم با اعتباری افزون بر 450 میلیون ریال در دست اجرا است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گچساران با بیان اینکه احداث راهرو، عملیات محوطه سازی، فضای سبز، روشنایی، سرویس بهداشتی و آب‌خوری از مهم‌ترین بخش‌های اجرا شده در طرح جامع این پروژه است،‌ افزود: این اردوگاه در طول سال پذیرای مسافران، زائران و گردشگران است.

وی با بیان اینکه اردوگاه‌های گردشگری در گچساران دارای مشکلاتی بود، گفت: ایجاد زیرساخت‌های مطلوب در این اردوگاه‌ها در دستور کار قرار گرفته که با تخصیص اعتبار ایجاد امکانات و زیرساخت‌های مناسب در اردوگاه‌های گردشگری و تفریحی محقق شده است.

عنایی در پایان افزود: با اختصاص این اعتبار مشکلات زیرساختی این اردوگاه‌ گردشگری برطرف و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.