آرین خو : انتخاب وجود ندارد و در اصل انتصاب است

پیشکسوت کاراته گفت: انتخابات فدراسیون را قبول ندارم چرا که به معنای واقعی انتخابی وجود ندارد .

آرین خو : انتخاب وجود ندارد و در اصل انتصاب استمحمد آرین خو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: انتخابات ریاست فدراسیون کاراته را قبول ندارم چرا که انتخاباتی وجود ندارد و در اصل انتصاب است .

وی ادامه داد : روسای هیت ها را نماینده جامعه کاراته نمی دانم ، آنها نمی توانند جامعه کاراته را نمایندگی کنند چرا که در انتخابات مستقل نیستند و سمت و سو را می پذیرند .

آرین خو تصریح کرد : از همان ابتدا که برای رییس فدراسیون ها انتخابات باب شد ، هیچوقت این انتخابات را قبول نداشتم و انتصاب می دانستتم نه انتخاب ! 

وی تاکید کرد : این مسیله بدان معنی است که روسای هیت ها در استانها و کشور نمیتوانند جامعه کاراته را نمایندگی کنند .

پیشکسوت کاراته یادآور شد : شاهدم و می دانم که شب انتخابات چگونه تحت تاثیر یا وزارت ورزش و یا عوامل دیگر ، آراء مورد نظر ، به روسای هیت ها اعمال و تلقین شد !

وی خاطرنشان کرد : اگر شب انتخابات از وزارت تماس بگیرند و به روسای هیت ها بگویند : که تکلیف دارید ( بر فرض مثال ) به آرین خو رای بدهید ! میخواهم بدانم که آیا آقایان روسا ، اینکار را نخواهند کرد ؟! خب مسلم است که غیر از این نیست که انجام دهند .

مدیر سابق تیم های ملی کاراته عنوان کرد : دقبقآ این اتفاق زمان آقای آهی افتاد ، روزیکه وی قرار بود انتخاب شود 90 درصد جامعه کاراته می دانستند که طبق کارنامه مثبت ارایه شده از آهی در مدت زمان کوتاه وی اصلح است و بر اساس قدم های موثری که در مدت کوتاه برداشته بود ، انتخاب خواهد شد ولی یکدفعه پناهی انتخاب شد .

آرین خو ادامه داد : در مدت سرپرستی آهی که 11 ماه به عنوان سرپرست فدراسیون بود و بنده هم مدیر تیم های ملی انتخاب شدم و تیم را با کمک خدا قهرمان آسیا کردیم ، فدراسیون را با 250 ملیون تومان بدهی تحویل گرفت و با موجودی خوب صندوق تحویل رییس بعدی داد ، چگونه با وجود شایستگی کنار گذاشته شد و نام پناهی به یکباره از داخل کیسه بیرون آمد ؟ پناهی که همه می دانستند در کاراته ، هیچ جایگاهی ندارد . 

وی افزود : آهی با آن کارنامه ای که به جای گذاشت انتخاب نشد و در مقابل پناهی انتخاب شد ! خب معلوم است چرا ! آن شب دقیقآ به روسای فدراسیون ها تکلیف شد که به چه کسی رای بدهند ! 

پیشکسوت کاراته کشور ؛ تصریح کرد : به روسای هییت ها از کجا ابلاغ شد که به پناهی رای بدهید ؟ خب مسلم است که این انتخابات نیست و انتصاب است . راحت و شفاف بگویند انتصاب و خیال جامعه کاراته را راحت کنند .

مشت نمونه خروار است
آرین خو تاکید کرد: این درست نیست که اسم انتخاب را می برند و به گونه انتصاب عمل می کنند . به عقیده من در همه فدراسیون ها بحث رای گیری که درست و واقعی صورت گیرد ، وجود ندارد و نمونه اش فدراسیون کاراته و در واقع مشت نمونه خروار است ! 

پیشکسوت کاراته در پاسخ به این سوال که چه زمانی مشکلات موجود در کاراته حل می شود بیان داشت : اینگونه مشکلات زمانی درست می شود که افراد غیر متخصص و مغرض از فدراسیونها بروند، آقای عطایی ها بروند ، خانم شاه محمدی ها بروند ! 

وی افزود : عطایی که سابقه اش برای جامعه کاراته مشخص است . درباره شاه محمدی هم باید بگویم که چه کسی اجازه داده وی یکسال و نیم سرپرست باشد ؟ اصلآ حق ندارد در آن جایگاه حضور داشته باشد ! وی بازنشسته است به چه دلیلی سرپرست است؟ مگر زمان سرپرستی 6 ماه نیست ؟ 

آرین خو در خصوص انتخابات رئیس فدراسیون کاراته اینگونه بیان داشت : اعتقادم بر این است که سرپرست فعلی فدراسیون ، انشااله با درایت خاصی روی اینکار وقت بگذارد و آرزو میکنم جناب طباطبایی بتواند با کنار گذاشتن آدم های بی صلاحیتی که دورش هستند مانند عطایی و شاه محمدی ، روش درستی را برای برگزاری یک انتصاب درست و صحیح بگذارد . 

وی تاکید کرد : تا زمانیکه امثال عطایی در کاراته هستند باید شاهد پسرفت کاراته باشیم . اینها بدترین تخریب را در کاراته انجام داده اند .

پیشکسوت کاراته درباره اصلح ترین فرد برای ریاست فدراسیون کاراته بیان داشت : درباره اصلح ترین فرد حال حاضر هیچ صحبتی ندارم ولی خیلی مشتاق بودم که آقای آهی کاندید میشد و اتفاقآ از وی ای درخواست را کردم ولی با آن بلایی که سرش آوردند اگر غیر از پاسخ منفی از وی می شنیدم ، تعجب می کردم .

آرین خو در پایان خاطرنشان کرد : امیدوارم آدم هایی که به درد کاراته می خورند حضور داشته باشند و مسئولیت را برای هدایت فدراسیون کاراته در دست گیرند و آن زمان من هم به عنوان یک کاراته کا ، قطعآ در جهت پیشرفت کاراته با وی همراهی خواهم کرد و هر قدمی که بتوانم برای اعتلای کاراته کشورم برمی دارم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار