هفته دوم سوپر لیگ در غیاب ستارگان

رقابت های دومین هفته دور رفت سوپر لیگ کاراته مردان کشور ، فردا در ورزشگاه شهید کبکانیان تهران ، در غیاب ستاره های لیگ برگزار می شود .

 به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته دوم از دور رفت سوپر لیگ کاراته مردان کشور ؛ در حالی فردا پنچشنبه 1 بهمن در ورزشگاه شهید کبکانیان پایتخت برگزار خواهد شد که ستاره های ملی پوش آن برای حضور در رقابت های کاراته وان فرانسه در پاریس به سر می برند و تیم های آنها باید در غیاب ستارگان خود به روی تاتامی بروند .

ذبیح اله پورشیب ، سجاد گنج زاده ، بهمن عسگری ، ابراهیم حسن بیگی و سعید احمدی ملی پوشانی هستند که به دلیل حضور در نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته در سال 2016 میلادی که به میزبانی فرانسه برگزار خواهد شد ، تیم های خود را در دومین هفته سوپر لیگ همراهی نخواهند کرد . 

هفته نخست سوپرلیگ کاراته مردان ، به میزبانی سالن غدیر نیروی انتظامی واقع در منطقه 5 برگزار شد و تمامی تیم ها و مربیان سوپرلیگ از میزبانی و شرایط این مجموعه ورزشی راضی بودند.

در ديدارهاي معوقه از هفته اول تیم كارگزاري رسمي بيمه فرزام با تصتاي آواي رزم مبارزه خواهد داد و كان ذن ريو نیز به دیدار با هيئت كاراته لرستان می رود .

برنامه مسابقات هفته دوم :

مرحله اول /

گروه 1 : 

كان ذن ريو - استراحت

دانشگاه آزاد اسلامي – صنعت برق هرمزگان

شهرداري سنندج – هيئت كاراته لرستان


گروه۲:

پاس قوامين - استراحت

دانشگاه پيام نور - كارگزاري رسمي بيمه فرزام

تصتاي آواي رزم - مناظق نفت خيز جنوب


مرحله دوم /

گروه 1 : 

دانشگاه آزاد اسلامی - استراحت

شهرداری سنندج – كان ذن ريو

هيئت كاراته لرستان - صنعت برق هرمزگان

گروه۲ : 

دانشگاه پيام نور - استراحت

تصتاي آواي رزم - پاس قوامين

مناطق نفت خيز جنوب - كارگزاری رسمی بيمه فرزام

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار