قزوین ؛

عدم اجرای تعهدات شرکت های خدماتی آسانسور

بیشترین تخلفات کشف شده در حوزه فعالیت شرکت های خدماتی آسانسور ، عدم اجرای تعهدات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت الکترونیک سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از تعداد  48 شرکت خدمات آسانسور در سطح شهر 36 واحد دارای پروانه  مجاز فعالیت بوده و 2 واحدهم دارای پروانه  نمایندگی خدمات پس از فروش هستند.

کبیری افزود:  امسال پروانه فعالیت  8 واحدهم به علت تکرار در انجام تخلفات تعلیق شده است .

وی با اشاره به نحوه  رسیدگی به شکایات  واحدهای آسانسور گفت : شکایت های واصله از شرکت های خدمات آسانسور پس از طرح درسازمان صنعت، معدن و تجارت ، سازمان نظام مهندسی ساختمان ، استاندارد و دادگستری، با توجه به موضوع شکایت مورد رسیدگی قرارمی گیرد.

کبیری اظهار داشت : بررسی صلاحیت  فنی  پرسنل مشغول بکار در شرکت ها، انجام بازرسی های دوره ای از دفاتر و نمونه فعالیت های این شرکتها ، استعلام نظام مهندسی در خصوص نحوه عملکرد فنی  آنها و تعلیق و ابطال پروانه در صورت تکرار تخلف، از جمله اقداماتی است که  در نظارت بر عملکرد شرکت های خدماتی آسانسور انجام گرفته است.

معاون امور بازرگای و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد : بیشترین  تخلفات و شکایات مربوطه به واحد های خدماتی آسانسور در این سازمان به ترتیب ؛ عدم اجرای  تعهدات ، گرانفروشی و تقلب است.

وی فعالیت غیر قانونی  شرکت های  خدماتی آسانسور درسطح شهر را یکی از معضلات این حوزه دانست و گفت :  تشدید برخورد قانونی در جمع آوری و جلو گیری ازفعالیت  شرکت های غیرمجاز ازجمله برنامه های این سازمان در جهت ساماندهی  و نظارت  بر فعالیت شرکت های آسانسور انجام می شود. 

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.