قزوین ؛

793 هزار 996 فقره برگ جریمه صادر شده است

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه بیشترین تخلف رانندگان در حوزه ی سرعت به ثبت رسیده است گفت : در ده ماهه ی امسال 793هزار 996 فقره برگ جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ سرهنگ بهرام زینعلی همچنین گفت: با قرار دادن دوربین های جدید در جاده ها سرعت رانندگان متخلف  به صورت لحظه ای و میانگین ثبت می کند.

وی با اشاره به اینکه آزاده راه قزوین- کرج دومین مسیر پرتردد کشور است اضافه کرد: به دلیل عدم توجه رانندگان به جلو که 67 درصد تصادفات را تشکیل می دهد این آزاده راه بیشترین تصادفات را  در خود به ثبت می رساند.

رئیس پلیس راه استان قزوین همچنین با اشاره به اینکه برای کاهش تخلفات رانندگان اتوبوس ،  مامورینی به صورت نامحسوس برای ثبت تخلفات راننده قرار دادیم .

رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: در سال جاری از 3 هزار 415راننده  تست سلامت گرفته شد که با متخلفینی که مواد الکلی مصرف کرده بودند طبق قانون برخورد شد.

سرهنگ محمدی همچنین با بیان اینکه در ماه های گذشته طرح های مختلفی را برای برخورد با متخلفین رانندگی اجرا کردیم اضافه کرد: در طرحی برای ارتقای فرهنگ ترافیک راکبان موتورسیکلت در قزوین با 350 موتورسیلکت سوار متخلف برخورد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با ماشین های که شیشه های خود را دودی کرده بودند و پلاک های خود را مخدوش کردند نیز برخورد شد.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.