اصفهان؛

اجرای طرح پزشک و مشاور رایگان برای کارمندان اتوبوسرانی

شرکت اتوبوسرانی اصفهان با اجرای طرح پزشک و مشاور رایگان به حل مشکلات جسمی، روحی و قضایی کارمندان خود می پردازد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا تاجمیر ریاحی با اشاره به این که یکی از مهمترین مسائلی که باید در جهت رفاه حال رانندگان و پرسنل شرکت اتوبوسرانی اصفهان در نظر گرفته شود توجه بهبحث های سلامت جسمی و روحی رانندگان است ،گفت: اگر این مهم به خوبی مد نظر قرار گیرد خطاها و مشکلاتی که ناوبران با آن رو به رو هستند به حداقل می رسد.

وی تاکید کرد: برای کاهش مشکلات جسمی رانندگان شرکت اتوبوسرانی اصفهان اقدام به راه اندازی واحد درمان در این شرکت کردیم که خدمات درمانی به کلیه پرسنل، ناوبران و خانواده های انان به صورت رایگان ارائه شود.

معاون مالی و اداری شرکت اتوبوسرانی اصفهان با اشاره به این که از مطالبات اصلی رانندگان ایجاد تسهیلات رفاهی وخدماتی بیشتر در شرکت اتوبوسرانی بوده است ،بیان کرد: اجرای طرح پزشک رایگان از ابتدای بهمن ماه درشرکت اتوبوسرانی برای پاسخگویی به مطالبات رانندگان و رسیدگی به وضعیت درمانی و سلامت جسمانی ناوبران  است.

تاجمیر ریاحی با تاکید به این که افزون بر در نظرگرفتن وضعیت جسمانی ناوبران، مدیریت شرکت اتوبوسرانی توجه ویژه ای نیز به وضعیت روحی آنان داشته است، افزود: در این زمینه نیز واحد مشاوره و روانشناسی درشرکت اتوبوسرانی راه اندازی شد.

وی بیان داشت: در حال حاضر واحد مشاوره به صورت آزمایشی 2 روز در هفته برای مباحث مشاوره و 2 روز در هفته برای مراجعات درمانی آماده خدمت رسانی به پرسنل شرکت اتوبوسرانی است.

معاون مالی و اداری شرکت اتوبوسرانی اصفهان اظهار داشت: در نظر داریم این مدت را تا آخرماه به 4 روز برای پزشک و 2 روز برای مشاوره درمانی اختصاص دهیم تا رانندگان بتوانند بهتر و بیشتر از این خدمات استفاده کنند.

وی با اشاره به راه اندازی واحد مشاوره قضایی و حقوقی در این شرکت نیز گفت: با توجه به کمبودی که در زمینه ارائه اطلاعات بحث های حقوقی درشرکت اتوبوسرانی وجود داشت با تلاش وپیگیری های انجام شده سرانجام این واحد درشرکت اتوبوسرانی راه اندازی شد تا به رانندگان راهنمایی و مشاوره های لازم برای مباحث حقوقی و رفع مشکلات انان در کلیه زمینه ها ارائه کند.

تاجمیر ریاحیافزود: در گذشته این طرح ها در شرکت اتوبوسرانی وجود نداشت و ازمطالبات جدی ناوبران و پرسنل این شرکت بود که خوشبختانه به نتیجه رسید. البته مد نظر ما این است که این گونه طرح ها را درشرکت اتوبوسرانی توسعه داده وبه وضعیت رفاهی و معیشتی رانندگان بیشتر توجه شود.

وی در رابطه با فعال کردن و تجهیز بیشتر بخش تعاونی مصرف رانندگان شرکت اتوبوسرانی اصفهان تصریح کرد: با کمک های مالی انجام شده و پیگیری های به عمل آمده بخش تعاونی مصرف این شرکت نیزفعال شده و همه مواد مورد نیاز رانندگان این شرکت درتعاونی مصرف فراهم شده است.

تاجمیر ریاحی ادامه داد: برای شب عید این امکانات برای رانندگان بیشتر تامین خواهد شد تا آنان بتوانند نیاز های خود را به خوبی تامین کنند.  

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.