حداد عادل در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

هنوز به مرحله تهیه فهرست قطعی جریان اصولگرایی نرسیده‌ایم

سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گفت: هنوز به مرحله تهیه فهرست قطعی جریان اصولگرایی نرسیده‌ایم اما قدم به قدم در حال نزدیک شدن به فهرست نهایی هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی حداد عادل سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان در حاشیه همگرایی اصولگرایان شهرستان ری با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره تداوم جلسات ائتلاف اظهارداشت: پیش بینی شده است که جلسات مشترک نامزدها و شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان تا ۷ اسفند ادامه یابد.

وی با بیان اینکه هنوز به مرحله تعیین لیست قطعی نرسیده‌ایم، ابراز امیدواری کرد که تا 12بهمن لیست نهایی اصولگرایان قطعی شود.

حداد عادل با اشاره به جلسه امروز (چهارشنبه) خود با شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان نیز افزود: این یکی از مراحلی است که شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان برای رسیدن به فهرست نهایی پیش‌بینی کرده است.

وی ادامه داد: امروز از همه نامزدهای اصولگرا دعوت کردیم که با آنها مشورت کرده و شیوه رسیدن به فهرست نهایی برای آنها تشریح شود.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان افزود: انتظارمان این است که همه همکاری کنند تا با یک وحدت خوب پیروزی حاصل شود.

حدادعادل گفت: هنوز به مرحله تهیه فهرست قطعی نرسیده‌ایم اما قدم به قدم در حال نزدیک شدن به فهرست نهایی هستیم.

وی تاکید کرد: ما براساس گروه، جمعیت و یا حزب تعیین فهرست نمی‌کنیم چرا که برای ما انتخاب اصلح و مقبول مهم است و برای رسیدن به این نتیجه روشی داریم که آن را در پیش گرفته‌ایم و امیدواریم که تا 12 بهمن لیست نهایی ائتلاف تعیین شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار