آیت الله مکارم شیرازی گفت: در اینکه با اجرای برجام کار قابل ملاحظه ای انجام شده و پیروزی بزرگی نصیب ملت ایران شده جای هیچ شک و تردیدی نیست اما اغراق و مبالغه موجب سوء استفاده غربی ها خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله مکارم شیرازی در درس خارج فقه، با اشاره به لغو تحریم ها و به ثمر نشستن تلاش مستمر تیم مذاکره کننده هسته ای، اجرای برجام را یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران دانست و گفت: جای هیچ شک و تردیدی نیست که با اجرای برجام کار قابل ملاحظه ای انجام شده و پیروزی بزرگی نصیب ملت ایران شده است، اما دو نکته باید مورد توجه همه به خصوص دولتمردان باشد. و آن اینکه اغراق و بزرگ نمایی موجب بالا رفتن سطح توقعات مردم و نکته دوم موجب سوء استفاده غربی ها خواهد شد.
 
وی افزود: اغراق و بزرگ نمایی از اجرای برجام، موجب امیدواری غربی ها و افزایش استفاده آنها از سلاح تحریم در آینده، برای مقابله با ملت ایران خواهد شد.  
 
آیت الله مکارم شیرازی، به تلاش عده ای در بی اهمیت نشان دادن برجام و لغو تحریم ها اشاره و تصریح کرد: نباید عده ای واقعیت ها را نادیده بگیرند. و باید بپذیرند که یک پیروزی بزرگ نصیب ملت ایران شده است.  
 
وی با تأکید بر اینکه معیار در انتخابات باید عمل به قانون باشد، افزود: ان شاء الله، شکرانه این پیروزی برگزاری انتخاباتی باشکوه و گسترده باشد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.