خریدهای کم هزینه، تنها امید آبی‌ها

باشگاه استقلال اهواز در نیم فصل نقل و انتقالات برای جذب بازیکن 279 میلیون تومان هزینه کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال اهواز که به دلیل مشکلات مالی نتوانسته بود دستمزد بسیاری از بازیکنانش را پرداخت کند و 12 تن از آنها را از دست داد، توانست 9 بازیکن جذب کند که 3 تای آنها زیر 23 سال هستند.
 
نکته جالبی که درباره جذب این بازیکنان وجود دارد این است که مبلغ قرارداد تمامی آنها 279 میلیون تومان است.
 
گران ترین بازیکنانی که استقلال اهواز جذب کرده است، مهدی نیایش پور و میلاد ربانی هستند که مبلغ قراردادشان 60 میلیون تومان است.
 
مبلغ قرارداد این بازیکنان به شرح زیر است:

مهدی نیایش پور و میلاد ربانی 60 میلیون تومان
میرفرزاد مجیدی 40 میلیون تومان
پدرام اردلانی و سندی ساهمان 37 میلیون تومان
علی کردانی 15 میلیون تومان
محمد جواد کردونی، مهدی یلاییو و مجتبی رشیدی 10 میلیون تومان
 
با این وجود 4 تن از بازیکنان مبلغ قراردادشان به 20 میلیون تومان نمی‌رسد و این نشان می دهد کار مسئولان باشگاه اهوازی برای پرداخت دستمزد آنها کمی راحت تر است از پرداخت دستمزد بازیکنانی که در نیم فصل نخست در اختیار داشتند، مثلا محمد غلامی که گران ترین بازیکن استقلال اهواز بود، مبلغ قراردادش به تنهایی 400 میلیون تومان بود و حالا مبلغ دستمزد 9 بازیکن که در نیم فصل دوم جذب شده‌اند به 280 میلیون تومان نمی‌رسد.

جالب اینجاست که 2 بازیکن از آنها که به تازگی آبی پوش شده‌اند سابقه حضور در لیگ‌های اروپایی (اسکاتلند و دسته دوم آلمان) را دارند و یک بازیکن هم در لیگ آذربایجان توپ زده است.
 
کرامت اله برهمن سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز درباره کیفیت این بازیکنان به خبرنگار ما گفت: همه این بازیکنان مورد تایید سیاوش بختیاری زاده سرمربی تیم هستند، کیفیت بازی آنها خوب است و 2 تن از آنها در لیگ های اروپا بازی کرده‌اند.
 
هواداران تیم فوتبال استقلال اهواز امیدوارند با اضافه شدن این بازیکنان به جمع آبی پوشان بتوانند تیمشان را در جایگاهی بهتر از قعر جدول ببینند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار