سنندج؛

ارسال 445 اثر به جشنواره استانی مطبوعات کردستان

کارشناس مسوول مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از ارسال 445 اثر از سوی 108 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در جشنواره مطبوعات استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،ماجد رموزی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را شامل 100 اثر سرمقاله و یادداشت، مقاله، تحلیل و تفسیر، 31 اثر تیتر، 36 اثر خبر، 101 اثر گزارش، 63 اثر عکس، 21 اثر طنز و کاریکاتور، 40 اثر مصاحبه، 25 اثر صفحه آرایی و گرافیک مطبوعاتی و 18 اثر نیز در بخش ویژه شامل شعار سال و آسیب های اجتماعی اعلام کرد. 

وی با اعلام اتمام مدت زمان ثبت نام در این جشنواره افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره 20 دی ماه بود که به دلیل استقبال بسیار خوب اصحاب رسانه این زمان تا 30 دی به مدت 10 روز تمدید شد.

رموزی ادامه داد: آثار بعد از جمع بندی به دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال می شود و از طریق آنان در اختیار داوران قرار می گیرد.

به گفته وی اسامی داوران دو بخش کُردی و فارسی این جشنواره به زودی از طریق رسانه ها اعلام می شود.

کارشناس مسوول مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه داوری این آثار حدود 10 روز طول می کشد گفت: آیین اختتامیه جشنواره و معرفی نفرات برتر روز سه شنبه 20 بهمن در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار می شود.

گفتنی است،اکنون در استان کردستان حدود 50 نشریه، خبرگزاری و پایگاه خبری مجوز فعالیت دارند که 20رسانه آن فعال است و حدود 110خبرنگار در این رسانه ها مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.