شاعری: جودو و دو میدانی نابینایان را فعال می‌کنیم

نایب رئیس فدراسیون نابینایان گفت: جودو و دو دومیدانی‌ را مانند سایر رشته‌ها برای بانوان فعال می‌کنیم.

شاعری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: در رشته‌های جودو و دو میدانی‌ بانوان، با کمبود ورزشکار مواجه هستیم و در خصوص جودو استقبال خوبی نشده است.
 
وی افزود: فدراسیون حمایت لازم را از هر دو رشته‌ داشته است ولی همکاری لازم از طرف هیأت استان برای جذب بانوان جودو کار انجام نشده است.
 
شاعری ادامه داد: مسابقات متعددی را در رشته دو و میدانی برگزار می‌کنیم تا با شناخت ورزشکاران با استعداد و دعوت آنها به تیم ملی بتوانیم در رقابت‌های 2017 به خوبی ظاهر شویم و در این رشته نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.
 
وی در خصوص وضعیت شطرنج و گلبال گفت: مسابقات قهرمانی کشور این 2 رشته برگزار شده است اما به دلیل کسب نکردن سهمیه پارالمپیک ریو، بعد از بازی‌های اینچئون این 2 رشته تا حدودی بدون فعالیت مانده است و در تلاش هستیم با برگزاری مسابقات داخلی بازیکنان را به آمادگی قبلی خود برسانیم و در اوایل بهمن ماه لیگ گلبال بانوان با حضور 6 تیم به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود.
 
نایب رئیس فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: بعد از اتمام لیگ گلبال بانوان، بازیکنانی که عملکرد بهتری داشته باشند به تیم ملی دعوت شده تا زیر نظر کادر فنی جدید برای مسابقات سوئد در اردیبهشت ماه آماده شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار