در آستانه برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون نابینایان؛

مظلومی فعالیت‌های خود در زمان سرپرستی‌اش را تشریح کرد

سرپرست فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان گفت: مجمع انتخابات ریاست فدراسیون نابینایان چهارشنبه 27 آذر سال جاری برگزار می‌شود.

محمدرضا مظلومی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ماه گذشته 17 نفر برای کاندیدای ریاست فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان ثبت‌نام کردند و روز گذشته وزارت ورزش طی نامه‌ای به ما اعلام کرد که روز 27 آذر سال جاری ساعت 9:30 صبح مجمع انتخاب ریاست فدراسیون در آکادمی المپیک برگزار می‌شود.

سرپرست فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان ادامه داد: رؤسای هیئت‌های استان‌ها و سرپرستان نمی‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: نماینده داوران، نماینده مربیان، 2 نفر نماینده ورزشکاران بانوان، 2 نفر نماینده باشگاه‌ها، نماینده وزارت کار، نماینده وزارت علوم، نماینده وزارت آموزش و پرورش و نماینده کمیته المپیک در این مجمع حضور خواهند داشت.

سرپرست فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان در خصوص عملکرد و فعالیت‌های خود گفت: در مرداد ماه سال جاری برای تورنمنت بین‌المللی فوتبال نابینایان تیم فوتبال نابینایان کشورمان را به تایلند بردیم و از بین هفت تیم شرکت‌کننده مقام اول را کسب کردیم.

مظلومی یادآور شد: تیم جوانان گلبال آقایان و بانوان را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به کشور مالزی اعزام کردیم که در این رقابت‌ها تیم گلبال آقایان از بین هشت تیم شرکت‌کننده مقام اول را کسب کرد و همچنین تیم گلبال جوانان بانوان نیز در این رقابت‌ها مقام سوم را بدست آورند.

وی در ادامه بیان داشت: در مسابقات قهرمانی آسیا یک جودوکار اعزام کردیم که مدال برنز بدست آورد. در همین رقابت‌ها چهار ورزشکار دو میدانی و سه شناگر اعزام کردیم که جودوکاران دو مدال طلا، دو نقره دو برنز و تیم شنا یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز را به خود اختصاص دادند.

سرپرست فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان تصریح کرد: تیم کلبال بزرگسالان آقایان و بانوان را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به کشور چین عازم کردیم که تیم گلبال آقایان مقام ا ول را به دست آورد و سهیمه مسابقات جهانی فنلاند را کسب کرد و همچنین تیم گلبال بانوان نیز مقام سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و توانست برای اولین بار جواز حضور در مسابقات جهانی فنلاند که سال آینده برگزار می‌شود را بدست آورد.

مظلومی خاطرنشان کرد: مسابقات پیشکسوتان گلبال، جودو قهرمانی کشور، شنا قهرمانی کشور و همچنین شطرنج قهرمانی کشور را برگزار کردیم که شنا شطرنج و دو میدانی قهرمانی کشوری بانوان هنوز به اتمام نرسیده و بعد از انتخاب ریاست فدراسیون این رقابت‌ها را به پایان می‌رسانیم.

گفتنی است؛ مظلومی از اردیبهشت سال جاری سرپرستی فدراسیون نابینایان را به عهده دارد و اکنون نیز یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون نابینایان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ماه ، گذشته ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار